Measuring of the number of dog bites in quantitative surveys: context influence and telescopic effect / Bolshov, Ye., Pyrohova, D., Myroshnychenko, A., Martsinkiv, A. (2013)
web address of the page http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000328338 Sociology: Theory, Methods, Marketing Б - 2020 / Issue (2013, № 3)
Большов Є., Пирогова Д., Мирошниченко А., Марцінків А. Вимірювання кількості покусів собаками в кількісних опитуваннях: вплив контексту і телескопічний ефект
Бібліографічний опис: Большов Є., Пирогова Д., Мирошниченко А., Марцінків А. Вимірювання кількості покусів собаками в кількісних опитуваннях: вплив контексту і телескопічний ефект. Соціологія: теорія, методи, маркетинг. 2013. № 3. С. 150-160. URL: http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000328338 | Sociology: Theory, Methods, Marketing / Issue (2013, 3)
Bolshov Ye., Pyrohova D., Myroshnychenko A., Martsinkiv A. Measuring of the number of dog bites in quantitative surveys: context influence and telescopic effect
Cite: Bolshov, Ye., Pyrohova, D., Myroshnychenko, A., Martsinkiv, A. (2013). Measuring of the number of dog bites in quantitative surveys: context influence and telescopic effect. Sociology: Theory, Methods, Marketing, 3, 150-160. http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000328338 [In Ukrainian]. |
|
|