Маркетинг сільських територій у новій парадигмі управління конкурентоспроможністю регіону / Борщевський В. В., Куліш І. М., Кравців І. К. (2016)
Ukrainian

English  Socio-economic problems of the modern period of Ukraine   /     Issue (2016, 1)

Borshchevskyi V. V., Kulish I. M., Kravtsiv I. K.
Marketing of rural areas as a new paradigm of management competitiveness of the region


Cite:
Borshchevskyi, V. V., Kulish, I. M., Kravtsiv, I. K. (2016). Marketing of rural areas as a new paradigm of management competitiveness of the region. Socio-economic problems of the modern period of Ukraine, 1, 12-15. http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000672796 [In Ukrainian].

 

Інститут інформаційних технологій НБУВ


+38 (044) 525-36-24
Голосіївський просп., 3, к. 209
м. Київ, 03039, Україна