Бізнес Інформ. 2014 (3) АРХІВ (Всі випуски)
| Бізнес Інформ 2014. Вип. 3 |
- Титул, зміст.
- Кизим М. О., Ярошенко І. В., Матюшенко І. Ю., Семигуліна І. Б., Маханьова Ю. М. Можливості та загрози від членства в СОТ для України у зовнішній торгівлі м'ясо-молочною продукцією з країнами ЄС і Митного союзу ЄврАзЕС. - C. 8-21.
- Столярчук А. В., Войтко С. В. Визначення достатності рівня золотовалютних резервів України та країн Європейського Союзу. - C. 22-26.
- Беренда С. В. Економічна інтеграція України в умовах реалізації біполярної концепції. - C. 26-32.
- Меленцова О. В. Методологічні основи компаративного аналізу змін зовнішньоекономічних інститутів. - C. 33-36.
- Августин Р. Р. Ідентифікація методології непрямого оцінювання тінізації економіки. - C. 37-41.
- Азизов Г. С., Посная Е. А. О законе неравномерного развития экономики регионов Украины и социальном выравнивании доходов населения. - C. 41-47.
- Гречана С. І., Грінчук К. С. Ринок злиттів і поглинань: від світового досвіду до національної практики. - C. 47-52.
- Колесніченко І. М. Розвиток електронного урядування в Україні: інституціональний аспект. - C. 52-57.
- Медвідь В. Ю. Економічне регулювання регіонального розвитку: цільова спрямованість та функціональна змістовність (концептуальний підхід). - C. 57-61.
- Колєсніченко А. С. Інституційні основи державного регулювання взаємовідносин суб’єктів електроенергетичного ринку. - C. 61-70.
- Карапейчик И. Н. Экономическая теория потенциалов: объект, предмет и понятийный аппарат. - C. 71-76.
- Резникова О. С., Семененко В. С. Анализ и оценка основных экономических показателей деятельности агропромышленных предприятий АР Крым. - C. 77-82.
- Притыченко Т. И., Прохорова Т. П., Рожко В. И. Формирование бренда территории на примере Харьковской области. - C. 83-94.
- Швець І. Б., Скрильник А. С. Оптимізація інвестиційних ресурсів на підприємствах малого бізнесу. - C. 94-99.
- Гарафонова О. І. Основні напрямки оцінки інноваційного розвитку та управління інноваціями на підприємствах. - C. 100-103.
- Буркина Н. В., Наумова М. А. Применение непараметрических методов исследования для определения степени надежности украинских банков. - C. 104-109.
- Єфімова Г. В. Оптимізаційне моделювання ефективності реструктуризації суднобудівного підприємства. - C. 109-113.
- Оліскевич М. О. Особливості економетричних моделей споживання в Україні в умовах нестабільності та структурних зрушень. - C. 113-121.
- Шерстенников Ю. В. Моделювання динаміки основних економічних показників підприємства. - C. 122-130.
- Краснова І. В. Форми інформаційної ефективності фінансового ринку. - C. 130-135.
- Матвєєва Ю. М. Інформаційна технологія дослідження державної зовнішньої заборгованості в країнах, що розвиваються. - C. 136-142.
- Ємельянов О. Ю., Мусійовська О. Б. Теоретичні засади економічного оцінювання поточного рівня інноваційної сприйнятливості машинобудівних підприємств. - C. 142-149.
- Ковальчук В. Г. Державна політика стимулювання конкурентоздатності промисловості в умовах економічної інтеграції. - C. 150-154.
- Яцентюк С. В. Застосування особливостей продукції промислового призначення при формуванні та розвитку брендів промислових підприємств. - C. 155-160.
- Залунина О. М. Роль целевых показателей в определении прогностических оценок для строительной отрасли. - C. 160-165.
- Яцкевич І. В. Особливості управління альянсом у сфері зв’язку та інформатизації. - C. 165-171.
- Сидоренко К. В. Концептуальний підхід до формування конкурентоспроможності провідних міжнародних аеропортів в умовах світоцивілізаційної траєкторії розвитку авіатранспортного ринку. - C. 171-176.
- Одинцов О. М. Методические основы выявления полюсов развития и точек роста как предпосылок формирования агропромышленных кластеров. - C. 177-182.
- Білинська У. В. Особливості діагностики ефективності управління інноваційними ризиками на підприємствах хлібопекарської галузі (витратний підхід). - C. 183-188.
- Фролова Л. В., Роженко О. В. Аналіз тенденцій розвитку торгівлі в Україні. - C. 189-197.
- Алдошина М. В., Брусільцева Г. М. Крос-культурні комунікації в галузі туризму в умовах глобалізації. - C. 197-202.
- Будник М. Н., Двалишвили Л. В. Управление поведением потребителей предприятий розничной торговли. - C. 202-207.
- Логунова Н. А. Формирование стратегии эффективного развития круизного туризма. - C. 207-212.
- Столярчук Г. В., Друзь О. О. Управління трансакційними витратами торговельних підприємств на основі процесного підходу. - C. 212-216.
- Таньков К. М., Чепурда Г. М. Концептуальна постановка завдання виділення поняття туристичного продукту. - C. 216-220.
- Руденко А. И., Мезенцева О. А., Терех А. М. Эффективность внедрения инновационного энергосберегающего оборудования на предприятиях ЖКХ Украины. - C. 220-224.
- Бікулова Д. У. Методичні підходи до оцінювання якості життя людини: зарубіжний та вітчизняний досвід. - C. 225-230.
- Єрмоленко О. А. Протиріччя та їх наслідки на ринку праці в Україні. - C. 231-236.
- Стаматін О. В. Методичний підхід до оцінювання якості трудового життя працівників промисловості на прикладі машинобудівних підприємств. - C. 236-244.
- Зборовська О. М., Галан О. Є. Аналіз факторів впливу ринкового середовища на формування трудового потенціалу підприємства. - C. 245-249.
- Берест М. М. Теоретичне підґрунтя антикризового фінансового управління підприємством. - C. 250-255.
- Бойко В. В., Будинська О. Ю. Економічне обґрунтування мінімізації іммобілізованих коштів, вкладених у матеріали машинобудівного підприємства. - C. 255-260.
- Корогодова Е. А. Управление эффективностью предприятий рекреационного комплекса в условиях информатизации и глобализации экономики. - C. 260-265.
- Вербіцька Т. В. Побудова комплексної системи показників на основі оцінки впливу соціально-економічних факторів розвитку підприємства. - C. 266-271.
- Гур’єва І. В. Обґрунтування порядку вибору джерел фінансування інвестицій в технічне переозброєння підприємства. - C. 271-275.
- Жуков А. В. Методичний підхід щодо діагностики ефективності виробничо-господарської діяльності підприємства. - C. 276-281.
- Макаренко М. И., Дмитриев Е. Е. Международный подход к структуризации ликвидности банковских систем. - C. 282-286.
- Мельниченко О. В. Методика аналізу електронних грошей в банках. - C. 286-294.
- Данілов О. Д., Денисенко Д. Є. Тенденції оподаткування капіталу в Україні і світі. - C. 295-300.
- Лактионова А. А. Финансовая гибкость как феномен проявления гибкости финансовой системы на микроуровне. - C. 301-310.
- Рогов Г. К. Фактори вибору виду розміщення акцій. - C. 311-316.
- Рудик В. К. Залежність збереження пенсійних накопичень другого рівня від розвитку національного фондового ринку. - C. 316-321.
- Тофан І. М. Перспективи платників єдиного податку. - C. 321-325.
- Сенищ П. М. Правові інструменти регулювання розвитку банківської діяльності в Україні. - C. 325-329.
- Стеценко Т. В. Безпечність здійснення місцевих запозичень в Україні. - C. 329-333.
- Чеберяко О. В., Лобода А. Б. Економічна сутність та призначення фінансових посередників в Україні. - C. 334-340.
- Адаменко І. П. Фінансова політика як інструмент соціально-економічного розвитку країни. - C. 341-345.
- Киркач С. М. Забезпечення процесу реалізації фінансового планування діяльності банку. - C. 345-350.
- Козлов В. І. Домінантні індикатори банківських криз: порівняльний аналіз для країн з різним рівнем розвитку економіки. - C. 351-358.
- Чернявський І. Б. Сучасний стан і перспективи розвитку філіальної мережі банків в Україні. - C. 359-364.
- Доронин А. В., Сериков Д. А. Спиральная динамика сознания. Возможности использования руководителем коллектива. - C. 364-371.
- Отенко И. П., Преображенская Е. С. Анализ особенностей международных стандартов кадровой безопасности предприятия. - C. 371-376.
- Чорний Г. М., Міщенко І. А., Файчук О. М. Альтернативний аналіз класифікацій загальних управлінських функцій. - C. 376-380.
- Derevianko O. H. System of Enterprise Reputation Management. - C. 381-386.
- Зюкова А. О., Зюкова І. О. Маркетингове дослідження використання можливостей Internet як передумови інноваційного розвитку. - C. 386-390.
- Коюда В. О., Мазко Т. І. Результати діагностики як основа розвитку системи маркетингу машинобудівного підприємства. - C. 391-396.
- Шатохін А. Л., Ігнашкіна Т. Б. Сутність та складові елементи механізму управління економічною безпекою підприємства. - C. 396-402.
- Ярым-Агаев А. Н., Дебелая А. А. Формирование маркетинговой работы по организации и поддержке корпоративного сайта компаний, работающих на потребительском рынке. - C. 402-406.
- Голоднюк О. С. Формування інноваційної складової маркетингових технологій підприємств – виробників мінеральних вод. - C. 407-412.
- Проноза П. В. Динамика и особенности развития экономики Украины в 2003 – 2012 годах. - C. 413-423.
|
|