Соціологія: теорія, методи, маркетинг. 2014 (2) АРХІВ (Всі випуски)
| Соціологія: теорія, методи, маркетинг 2014. Вип. 2 |
- Титул.
- Зміст.
- Рущенко І. Від "кримінальної революції” до "кримінального суспільства”. - C. 3-22.
- Арсеєнко А., Петрушина Т. США й Україна: сценарії деіндустріалізації. - C. 23-47.
- Немировська А., Литкіна К. Соціальний песимізм як бар’єр модернізації реґіонів Сибіру. - C. 48-60.
- Мєркулова Д., Звоновський В. Поведінка дошкільників у мережі Інтернет. - C. 61-72.
- Волох В. Міґраційна політика та її реалізація в Росії. - C. 73-81.
- Мазурок А., Паніотто В., Харченко Н. Чинники електоральної популярності ВО "Свобода”. - C. 82-100.
- Саєнко Ю., Привалов Ю., Чепурко Г., Гончарук О., Піддубний В., Сапєлкін Ю., Ходорівська Н. Соціальні індекси: теорія і практика. - C. 101-127.
- Рахманов О. Перетворення власників великого капіталу на капіталістів-рантьє як фаза розвитку капіталізму в Україні. - C. 128-142.
- Шульга О. Евристичний потенціал поняття "символічний універсум”. - C. 143-156.
- Резнік В., Резнік О. Соціологічна наукова спільнота в Україні після 1990 року: фахова структура, соціальна інфраструктура та тенденції відтворення. - C. 157-179.
- Танчер В. Актуальні проблеми соціологічної науки (вступна лекція до одноіменного курсу). - C. 180-189.
- Дембіцький С. З приводу проблематичності стохастичної перевірки теоретичних конструктів. - C. 190-194.
- Вітаємо Володимира Ілліча Воловича. - C. 195-197.
- Світлої пам’яті Тарасенка Валентина Івановича (1940–2014). - C. 198-204.
|
|