Бізнес Інформ. 2015 (11) АРХІВ (Всі випуски)
| Бізнес Інформ 2015. Вип. 11 |
- Титул, зміст.
- Коломієць Г. М., Дідорчук І. Л. Рейтинги країн за рівнем ІТ-сфери як індикатори розвитку актуальних форм суспільного багатства. - C. 8-15.
- Ястребова А. С. Причины, предпосылки и подходы к борьбе с теневой экономикой в Украине. - C. 16-23.
- Чередниченко В. В. Вплив балджа молоді на економічну безпеку країни. - C. 23-27.
- Бервено О. В. Качество жизни как механизм институционального моделирования национального социально-экономического развития. - C. 28-33.
- Бараннік І. О. Обґрунтування базису понять сучасної змістовної суті експортно-імпортного потенціалу підприємства. - C. 33-38.
- Гринько Т. В., Гвініашвілі Т. З. Методологічні підходи до класифікації змін на підприємстві. - C. 39-44.
- Шашина М. В., Сьомочкіна І. М. Характеристика основних підходів до визначення суті поняття "виробничий потенціал". - C. 45-51.
- Міняйло В. П. Аудит послуг зовнішньоекономічної діяльності України з країнами ЄС: аналітичний аспект. - C. 52-58.
- Ярошенко І. В., Семигуліна І. Б. Аналіз існуючих систем прогнозування соціально-економічного розвитку у світі та в Україні. - C. 58-65.
- Ханин И. Г. Проблемы создания и применения технологий двойного назначения в Украине с учетом зарубежного опыта. - C. 65-69.
- Загородня А. А. Аналіз мережі вищих економічних навчальних закладів різних форм власності та різних акредитаційних рівнів Республіки Польщі. - C. 70-74.
- Шуба О. А. Сучасна дивідендна політика компаній Німеччини. - C. 75-79.
- Полішко Г. Г. Світовий досвід створення національних брендів. - C. 80-85.
- Безкоровайний А. В. Лінійна модель інноваційного процесу в Україні: основні проблеми та перспективи розвитку. - C. 86-89.
- Коюда В. О., Слюсарєва Л. А. Основи формування науково-інноваційних мереж для інноваційного розвитку регіонів. - C. 90-101.
- Чернышoва Л. А., Козуб В. А., Носач Л. Л. Анализ привлекательности инвестиционного климата Украины для иностранных инвесторов. - C. 102-107.
- Бугайчук Н. В. Cоціальний вектор економічного розвитку держави: генезис моделей та концепцій. - C. 108-113.
- Ушакова Н. Г., Помінова І. І. Інституційні перетворення системи освіти в епоху глобалізації. - C. 114-118.
- Кочарян І. С. Макроекономічне планування підготовки фахівців з вищою освітою в галузі "культура і мистецтво". - C. 119-124.
- Кравець Т. В., Гапоненко Т. О. Фрактальний аналіз валютного ринку за допомогою моніторингу показника Херста. - C. 125-131.
- Кульчицький М. І., Коваленко В. М., Ванькович Д. В. Оцінка ефективності управління коштами місцевих бюджетів в Україні. - C. 132-137.
- Бєлкіна І. А. Економіко-математична модель виробничого циклу підприємства промислового птахівництва. - C. 138-143.
- Парокінний О. А., Яковенко О. Г. Моделювання управління запасами у бюджетному процесі промислового підприємства. - C. 144-150.
- Марченко В. М., Плетньова Ю. К. Державно-приватне партнерство як напрям реалізації стратегії розвитку потенціалу підприємств вугільної промисловості України. - C. 151-156.
- Кузнєцова К. О. Економічне обґрунтування оптимізації ресурсного забезпечення потенціалу конкурентоспроможності енергогенеруючих підприємств. - C. 157-161.
- Пілько А. Д., Потятинник Б. Б. Потенціал регіонального ринку м’яса та м’ясопродуктів: оцінка, аналіз та перспективні напрями моделювання. - C. 162-168.
- Рибакова О. А. Документальне оформлення руху яєць у птахівництві. - C. 169-175.
- Посохов І. М., Жадан Ю. В. Розробка заходів зі зниження ризиків промислових підприємств залізничного транспорту. - C. 176-180.
- Кісь О. П. Проблеми інформаційного забезпечення профорієнтаційних процесів в Україні з прикладами в галузі туризму. - C. 181-189.
- Васьківська К. В., Данилюк О. І. Удосконалення системи пенсійного забезпечення в Україні. - C. 190-194.
- Орлик І. О., Васильців Т. Г. Стратегічні напрями розвитку інвестиційного забезпечення інноваційної діяльності підприємств роздрібної торгівлі. - C. 195-199.
- Ткаченко С. О., Дядін А. С. Електронна торгівля: шляхи підвищення культури обслуговування споживачів. - C. 200-204.
- Рахман М. С. Кон’юнктурний аналіз розвитку готельної індустрії як складової туризму України. - C. 205-212.
- Яцун Л. М., Маркарова С. А. Управління туристичною діяльністю підприємств: концепція розвитку та стратегія модернізації. - C. 213-219.
- Скриньковський Р. М., Семчук Ж. В., Коваль Н. М. Експрес-діагностика майнового стану підприємства. - C. 220-225.
- Ємельянов О. Ю., Курило О. Б., Симак А. В. Структурування витрат підприємства у процесі планування заходів з його технічного розвитку. - C. 226-231.
- Смоквіна Г. А. Сучасні підходи до оцінки економічної безпеки промислового підприємства: теоретичний досвід і практичне використання. - C. 231-239.
- Шуміло О. С. Чинники та загрози економічній безпеці торговельних підприємств. - C. 240-245.
- Толстих М. А. Організаційні засади внутрішньогосподарського контролю витрат на ремонт основних засобів. - C. 246-251.
- Скрыль О. К. Механизм контроля экономической устойчивости промышленного предприятия. - C. 251-255.
- Одарченко Д. М., Одарченко А. М., Карбівнича Т. В., Сподар К. В. Економічна ефективність виробництва замороженого напівфабрикату для перших страв "Борщова заправка". - C. 256-261.
- Іванова М. І. Принципи як основа наукової методології управління логістикою. - C. 261-266.
- Паливода О. М., Теміндарова Ю. А. Розвиток малого та середнього бізнесу в Україні в контексті європейської економічної інтеграції. - C. 267-271.
- Остроумова В. В. Херсонська торгово-промислова палата як елемент інфраструктури підтримки підприємництва. - C. 272-276.
- Балан О. С., Арабаджи О. В. Оцінювання нематеріальних активів інвестиційного проекту з виробництва біопалива. - C. 277-281.
- Amalyan N. D., Amalian A. W. Accounting Objects within the Framework of Customer Loyalty Programs. - C. 282-288.
- Левіна М. В. Формування облікової політики щодо трансакційних витрат готельного кластера. - C. 288-293.
- Бачо Р. Й. Державне регулювання ринків фінансових послуг в умовах функціонування віртуальних валют (криптовалют). - C. 294-298.
- Мацелюх Н. П. Ринок цінних паперів та необхідність його збалансованого розвитку в сучасних умовах. - C. 299-305.
- Токарь В. В. Угрозы экономической безопасности государства при санации и ликвидации коммерческих банков в Украине. - C. 306-313.
- Череп А. В., Осипенко С. О. Комунальний банк як інвестиційна складова соціально-економічного розвитку територіальних громад. - C. 314-319.
- Гнєдков А. В. Особливості обліку факторингових операцій у банку. - C. 320-324.
- Землячов С. В., Землячова О. А. Вплив страхування банківських ризиків на фінансову стабільність банків та страхових компаній. - C. 325-333.
- Черномор В. О. Оптимізація банкоматної мережі як чинника підвищення ефективності діяльності банку у сфері платіжних систем. - C. 333-338.
- Сиротюк Ю. В. Місце фінансових посередників у системі алокації фінансових ресурсів в економіці. - C. 338-345.
- Тарангул Л. Л., Крамаренко О. А. Бюджетна політика забезпечення місцевих інноваційних програм. - C. 346-351.
- Замасло О. Т., Бойчук О. І. Аналіз сучасного стану податкової культури в Україні. - C. 351-357.
- Тарангул Л. Л., Мельник А. М. Передумови розвитку оподаткування нерухомості в Україні. - C. 358-365.
- Рибачук Ю. О. Прогнозування вартості інструментів фінансового ринку з використанням періодичної кількісно-вартісної моделі. - C. 366-372.
- Самусєва Л. Ю., Кропівцова Н. І. Комплексний підхід до оцінки фінансових загроз з метою забезпечення фінансової безпеки підприємств. - C. 373-377.
- Лачкова Л. І., Лачкова В. М., Сідорова Т. О. Побудова системи діагностики фінансової безпеки підприємств торгівлі. - C. 378-383.
- Дерев'янко О. Г. Тенденції формування репутаційного капіталу підприємств харчової промисловості. - C. 384-392.
- Гросул В. А., Жилякова О. В. Сутність та особливості формування антикризової стратегії підприємства в умовах VUCA-світу. - C. 393-399.
- Захаров В. А. Операційна система промислового підприємства. - C. 400-405.
- Мочона Л. Г. Сучасні інструменти стратегічного контролінгу на підприємстві. - C. 406-414.
- Бутенко Н. Ю. Управління знаннями в корпораціях. - C. 414-419.
- Polubiedova A. O., Bilokonenko H. V. Tools for Diagnosing and Selective Management of Development of the Socio-Economic Potential of Industrial Organization. - C. 419-427.
- Краснокутська Н. С., Тихонченко Р. С. Лідогенерація як інструмент формування клієнтоорієнтованих стратегій мережевих підприємств. - C. 428-433.
- Пахтусов М. І., Станкевич І. В. Організаційно-економічний механізм управління рекламною діяльністю підприємств зв’язку: теоретичні засади формування. - C. 434-438.
|
|