Бізнес Інформ. 2015 (12) АРХІВ (Всі випуски)
| Бізнес Інформ 2015. Вип. 12 |
- Титул, зміст.
- Манойленко О. В., Сиром’ятникова О. В. Теоретичні аспекти визначення стійкості соціально-економічних систем. - C. 8-14.
- Исаева Н. И., Ярошенко И. В. Прогнозирование как основа системы стратегического планирования социально-экономического развития страны. - C. 15-19.
- Крупка М. І., Ревак І. О. Методологічні засади дослідження інтелектуального потенціалу в контексті економічної безпеки. - C. 20-25.
- Посохов І. М., Жадан Ю. В. Дослідження існуючих наукових підходів до визначення категорій "ризик", "управління" та "управління ризиками". - C. 26-31.
- Ляшевская В. И. Оценка долгосрочных стратегических возможностей повышения конкурентоспособности продукции Украины. - C. 32-36.
- Петренко К. В., Пігуль В. В. Особливості формування та розвитку світового ринку праці. - C. 37-42.
- Джауд А. К. Сучасні аспекти дослідження питань компаративної оцінки ефективності організаційно-економічного механізму управління ресурсним потенціалом будівельних підприємств України та Іраку. - C. 43-49.
- Nwosu J. E. Assessment of the Socio-Environmental Challenges of Oil and Gas Production in the Niger-Delta Region of Nigeria. - C. 50-60.
- Денисов К. В. Децентралізація влади в Україні: адміністративні та бюджетні аспекти, національна безпека. - C. 60-64.
- Марченко В. М. Форми державно-приватного партнерства в Україні. - C. 65-70.
- Кульбака В. М. Інфраструктурна перебудова економіки України в умовах фінансової та соціально-політичної кризи. - C. 70-76.
- Шипуліна Ю. С., Стеценко Т. О. Вплив інноваційної культури на формування інноваційно-сприятливого середовища підприємства. - C. 77-82.
- Illiashenko N. S., Riazantseva Y. M. The Main Tools of the State Support and Development of Innovation Activity in Ukraine. - C. 82-87.
- Лупак Р. Л., Польова І. М., Васильців В. Г. Управління покращенням інвестиційного забезпечення підприємств. - C. 88-92.
- Козирєва О. В., Гейман О. А. Аналіз нерівномірності соціально-економічного розвитку регіонів України. - C. 93-104.
- Ярошенко І. В., Семигуліна І. Б. Проблемні питання соціально-економічного розвитку регіонів України та пропозиції щодо їх вирішення в контексті реформи децентралізації влади. - C. 105-115.
- Хомяк М. С. Модель розвитку регіонів у вітчизняному фінансовому просторі. - C. 116-121.
- Загородня А. А. Аналіз підходів у дослідженні тенденцій розвитку професійної економічної освіти. - C. 122-126.
- Бабинюк О. І. Моделювання стабільного функціонування механізму попиту та пропозиції на ринку робочої сили в Україні. - C. 127-138.
- Іванов Р. В. Узагальнена математична модель раціональної економічної поведінки. - C. 139-143.
- Мартиненко М. В. Моделювання та прогнозування розвитку системи організаційних знань у структурі професійної освіти. - C. 144-151.
- Сахно А. А. Гнучкі мотиваційні зв’язки у машинобудівній діяльності підприємств Вінницької області. - C. 151-156.
- Будник В. А., Лерніченко К. В. Оцінка ефективності функціонування підприємств міського водного транспорту на засадах державно-приватного партнерства. - C. 157-163.
- Фурсова Н. А. Проблеми формування соціальної політики та забезпечення соціальної безпеки держави. - C. 164-172.
- Шевченко В. А. Соціально-економічні засади фінансування вітчизняних підприємств сфери медичних послуг. - C. 173-178.
- Оксак А. О. Ресурсні мотиви злиття та поглинання корпорацій різних видів економічної діяльності. - C. 179-184.
- Саух І. В. Ресурсний підхід як напрям стратегічного аналізу фінансового потенціалу підприємства. - C. 184-188.
- Скриньковський Р. М., Семчук Ж. В., Костюк Н. Р. Діагностика ризиків діяльності та особливості страхового захисту підприємства. - C. 189-197.
- Руденко І. В., Польова Т. В., Твердохліб К. О. Аналіз раціональності формування матеріальних оборотних активів підприємства. - C. 198-205.
- Возненко Н. І. Теоретичні аспекти формування організаційно-економічного механізму адаптивного управління логістичною системою підприємства. - C. 206-214.
- Поклонська Л. С. Методичний підхід до визначення результатів господарювання підприємств для формування рекламних стратегій продукції виробничо-технічного призначення. - C. 215-225.
- Вакуленко І. О. Проблеми техніко-технологічної модернізації підприємств України в сучасних умовах. - C. 225-229.
- Грінченко В. О. Фактори, що впливають на структуру капіталу корпоративних підприємств. - C. 230-238.
- Тарасова Т. О. Методологічні засади моделювання архітектури підприємства в контексті онтогенезу життєвого циклу. - C. 239-245.
- Ткаченко С. А. Роль і особливості методології моніторингу при створенні та функціонуванні територіально-виробничих систем. - C. 245-249.
- Назаренко І. М., Назаренко О. В. Бухгалтерський облік і звітність – інформаційна платформа управлінського процесу. - C. 250-257.
- Дубовая В. В. Розкриття інформації про інвестиційну нерухомість у фінансовій звітності за міжнародними стандартами. - C. 257-262.
- Малахов В. А. Дискусійні питання визначення методики аудиту витрат на українських підприємствах. - C. 263-268.
- Дунас Н. В. Особливості формування системи управління проблемними активами банків в умовах економічної кризи. - C. 269-275.
- Мельник Л. М., Дума В. Л. Сутність, природа та особливості формування бюджетного потенціалу на регіональному рівні. - C. 276-281.
- Кузенко О. Л. Фінансовий механізм фінансової безпеки підприємств машинобудування. - C. 282-287.
- Рекова Н. Ю., Козлова В. А. Научно-методический подход к прогнозированию доходности акций с учетом инвестиционных рисков. - C. 288-292.
- Шварц О. В. Рейтингова система оцінки надійності комерційного банку. - C. 293-298.
- Корягін М. В., Плотніченко І. Б. Методика оцінювання ефективності електронної комерційної діяльності підприємств. - C. 299-304.
- Чижов В. А. Основні напрямки антикризового управління у сфері ІТ. - C. 304-308.
- Кобець С. П. Методичний підхід до моделювання управлінських рішень в аспекті управління конкурентною стійкістю підприємств. - C. 309-314.
- Ступіна Ю. Ю. Аналітичний інструментарій управління змінами на підприємствах машинобудування: організаційно-економічний аспект. - C. 315-321.
- Яценко Б. І. Механізм інноваційного управління конкурентним статусом машинобудівних підприємств. - C. 322-327.
- Рахман М. С., Блюгерман Є. Д. Маркетингове дослідження конкурентних переваг підприємства на ринку хімічних розчинників. - C. 327-332.
- Присакар І. І. Інтернет-маркетинг як сучасна платформа для розвитку бізнесу. - C. 333-339.
- Рачковский Э. А., Шпак С. А. Обобщенная количественная оценка привлекательности рынка грузовых железнодорожных вагонов Пространства 1520. - C. 340-345.
- Юрчак Е. В. Маркетингові комунікації у формуванні брендів мереж підприємств ресторанного господарства. - C. 346-354.
- Маловичко С. В. Рекламні стратегії виходу на ринок електронної торгівлі для персоніфікованих продуктів. - C. 355-362.
|
|