Українське мистецтвознавство: матеріали, дослідження, рецензії. 2017 (17) АРХІВ (Всі випуски)
| Українське мистецтвознавство: матеріали, дослідження, рецензії 2017. Вип. 17 |
- Титул.
- Зміст.
- Чегусова З. Мистецтво авангарду як чинник становлення професійного художнього текстилю України кінця ХХ – початку ХХІ століття. - C. 6-18.
- Опанасюк О. Позамузичні чинники в онтології історії музики: історичний та метаісторичний виміри. - C. 19-34.
- Бурковська Л. Українські ікони із житійною історією XІV – XVI століть: особливості структурної побудови. - C. 35-47.
- Прилепа О. Поспівки українсько-білоруського богослужбового монодійного співу в контексті теорії мелодичних формул. - C. 48-60.
- Граб У. Що стоїть за фактами, або два погляди на походження української літургійної музики в епістолярії Мирослава Антоновича. - C. 61-72.
- П’ятницька-Позднякова І. Аналіз структурних елементів музичного мовлення Івана Карабиця на прикладі Концерту для хору, солістів та симфонічного оркестру "Сад божественних пісней". - C. 73-82.
- Фурдичко А. Збирання, збереження та популяризація українського пісенного фольклору: ретроспективний погляд. - C. 83-93.
- Одробінський Ю., Тригуб О. Вплив українського концептуального мистецтва на розвиток сучасного дизайну. - C. 93-99.
- Фетисов І. "Періодична нерівність" як маркер автентичної народної музики. - C. 100-109.
- Фединчук О. Специфіка прикрас у традиційному одязі румунів Буковини. - C. 110-117.
- Кузьмінський І. Давньоруський княжий культ Богородиці: від храму до бойової пісні. - C. 120-128.
- Скорульська Р. Сторінки історії створення та сценічного життя балету Михайла Скорульського "Лісова пісня". - C. 129-141.
- Янь Ч. Динаміка становлення розмовної драми в Китаї першої половини ХХ століття. - C. 142-150.
- Пономаренко В. Софія Йосипівна Грица: наставник і учитель. - C. 152-158.
- Ільницька Л. Портретний психологізм Миколи Глущенка: художній аналіз творчих сутностей Олександра Довженка та Павла Тичини. - C. 159-166.
- Ламонова О. "Античний цикл" Оксани Бербеки-Стратійчук. - C. 166-177.
- Бевська І. До питання про вплив соціокультурного середовища на композиторську творчість (на прикладі творів для фортепіано Василя Безкоровайного). - C. 178-182.
- Шкурко А. Рецепція концепту фотогенії Луї Деллюка в журналі "Кіно". - C. 183-187.
- Кара-Васильєва Т. Дорога до Храму. - C. 190-195.
- Бородавкін С. Стильові риси "Урочистої меси" Олега Польового. - C. 196-206.
- Васюта О. Бандурне мистецтво Чернігівщини кінця XX – початку XXI століття: проблематика кобзаротворення. - C. 207-212.
- Одробінський Ю., Жидких О. Українське народне мистецтво як фундамент сучасного дизайну України. - C. 212-218.
- Чембержі Д. Мистецька інсталяція: нові можливості та сенси в умовах євроінтеграції. - C. 219-223.
- Сторчай О. "Благодарю Тебя, Создатель, что я не похож на своих современников!": спогади Олени Михайлової про Віктора Замирайла. - C. 226-233.
- Воспоминания о Викторе Дмитриевиче Замирайло (письмо Елены Григорьевны Михайловой Анатолию Филипповичу Иваненко). - C. 234-238.
- Супрун-Яремко Н. Діяльність ансамблів і капел бандуристів періоду ХХ – початку ХХІ століття |Рец.: Жеплинський Б., Ковальчук Д., Ковальчук М. Ансамблі бандуристів. Дуети, тріо, квартети, ансамблі. – Львів: Галицька видавнича спілка, 2016. – 364 с., іл.; Жеплинський Б., Ковальчук Д., Ковальчук М. Капели бандуристів. – Львів: Галицька видавнича спілка, 2016. – 188 с., іл.|. - C. 240-244.
- Боньковська О. Міжвоєння. Театральна Галичина. Краків |Рец.: Poskuta-Wlodek D. Dzieje teatru w Krakowie w latach 1918 – 1939. Zawodowe teatry dramatyczne. – Krakow : Wydawnictwo Literackie, 2012. – Т. 6. – 604 s.|. - C. 245-255.
- Некролог. Лев Венедиктов (1924 – 2017). - C. 257-259.
- Інформація про авторів. - C. 260-261.
|
|