Проблеми економіки. 2019 (1) АРХІВ (Всі випуски)
| Проблеми економіки 2019. Вип. 1 |
- Титул, зміст.
- Davydov D. S., Riabovol D. A. Innovation in the Sphere of Augmented and Virtual Reality Technologies in EU Member States and Other Countries of the World. - C. 5-11.
- Козуб В. О., Чернишова Л. О., Пліш І. М. Особливості еволюційного розвитку бізнес-моделей міжнародних компаній. - C. 12-19.
- Власюк В. Є. Державна підтримка та прозора звітність як інструменти ринкових перетворень в Україні. - C. 20-27.
- Кизим М. О., Хаустова В. Є., Крамарев Г. В. Обґрунтування перспективних напрямів розвитку обробної промисловості України. - C. 28-45.
- Комарницька Г. О. Сутність державно-приватного партнерства та його активізування в умовах розвитку інвестиційно-інноваційної діяльності. - C. 46-51.
- Дуб А. Р. Фінансові механізми державної підтримки соціально-економічного розвитку об’єднаних територіальних громад в умовах децентралізації. - C. 52-58.
- Козаченко Г. В., Онищенко С. В., Завора Т. М. Методичні засади оцінювання соціально-економічної безпеки регіону. - C. 59-66.
- Крайнюк Л. М., Полчанінова І. Л., Баландіна І. С. Оцінювання рівня якості управління підприємствами готельно-ресторанного комплексу регіону: соціологічний підхід. - C. 67-73.
- Poliakova O. Y., Pozdniakova A. M. A Methodological Approach to Evaluating the Progress of the Implementation of the Smart City Concept in Ukrainian Cities. - C. 74-82.
- Тимечко І. Р. Концептуальні підходи до розвитку територіальних громад. - C. 83-88.
- Базілінська О. Я., Панченко О. І. Фінансова стійкість у системі стратегічного управління підприємством. - C. 89-94.
- Вітюк А. В. Розробка методу оцінювання доцільності й ефективності інвестування напрямів діяльності підприємств сільськогосподарського машинобудування. - C. 95-101.
- Кузьминчук Н. В., Куценко Т. М., Терованесова О. Ю. Теоретико-методичні аспекти оцінки лояльності споживачів як об’єктивна умова розвитку підприємництва. - C. 102-108.
- Проскурніна Н. В. Аналіз фінансово-господарської діяльності операторів роздрібної торгівлі для обґрунтування впровадження маркетингових інновацій. - C. 109-120.
- Dankevych V. Y., Pyvovar P. V., Pyvovar A. M. The Evolution of Land Resources as a Production Factor. - C. 121-127.
- Коломієць В. М. Методологічне обґрунтування досліджень з розвитку людського капіталу в контексті інституціональної теорії. - C. 128-133.
- Мірясов Ю. О. Ефект маркетингу та його вплив на вподобання споживача в моделі оптимального вибору. - C. 134-140.
- Тітенко Л. В., Кушнір Л. Л. Вітчизняна демографічна криза з погляду політекономії. - C. 141-148.
- Усик В. І. Освітній кластер як основа формування інформаційної економіки й економіки знань. - C. 149-154.
- Цікало Є. І. Теоретико-концептуальні основи якісного оцінювання стану суб’єкта господарювання. - C. 155-163.
- Дем’янчук О. І. Критерії забезпечення збалансованого розвитку адміністративно-територіальних одиниць. - C. 164-169.
- Савицька Н. Л., Жилякова О. В. Оцінка перспективи розвитку ринку страхування життя в умовах реформування пенсійної системи. - C. 170-175.
- Сидорчук О. Г. Стратегія соціальної безпеки України: послідовність формування та напрями реалізації. - C. 176-183.
- Burlan S. A., Katkova N. V. Accounting and Analytical Support for Economic Security in Today’s Business Environment. - C. 184-190.
- Кривицька О. Р. Система контролю діяльності компаній зі страхування життя як інформаційний ресурс. - C. 191-198.
- Благун І. І. Причинний зв’язок між ринком акцій та валютним курсом в Україні. - C. 199-207.
- Малярець Л. М., Гринько П. О. Аналітичне забезпечення аналізу ефективності експортно-імпортної діяльності підприємства. - C. 208-216.
- Tyzhnenko A. G., Ryeznik Y. V. Ordinary Least Squares: the Adequacy of Linear Regression Solutions under Multicollinearity and without it. - C. 217-227.
|
|