Економічні інновації. 2019, 21 (1) АРХІВ (Всі випуски)
| Економічні інновації 2019. Вип. 1 |
- Титул.
- Зміст.
- Буркинський Б. В., Горячук В. Ф., Мурзановський Г. М. Адміністративно-територіальна реформа України: економічний аспект. - C. 8-21.
- Vardiashvili A. V. Marketing and logistic component of increasing competitiveness of integrated enterprises. - C. 22-27.
- Данченко О. О. Ключові показники результативності діяльності крюїнгової компанії. - C. 28-36.
- Zhuk P. V. Methodical approaches to the reforming of administrative districts in Ukraine. - C. 37-42.
- Karpenko O. O., Turenko Ye. A., Karpenko H. Yu., Khamid K. Features of food market functioning in Ukraine. - C. 43-51.
- Кирилов Ю. Є., Крикунова В. М., Жосан Г. В. Корпоративна соціальна відповідальність у системі підприємницької діяльності: трансформація підходів і напрямів оцінювання. - C. 52-63.
- Koval Z. O. Evaluation of efficiency of marketing strategies of enterprises by factor analysis methods. - C. 64-74.
- Ковбатюк М. В., Шевчук В. О. Концептуальні підходи до класифікації власності: політекономічний аспект. - C. 75-84.
- Laiko O. I., Talpa V. P., Chechovich Z. V. Tax distribution of regional economic cooperation under glocalization and local selffgovernance reforming conditions. - C. 85-97.
- Lavrushchenko Yu. O. The role of maritime transport in the system of economic security of Ukraine. - C. 98-105.
- Lashutina V. O. Perspectives for the development of container cargo transportation inland waterways of Ukraine. - C. 106-112.
- Назаренко Ю. А. Методичні засади оцінки капіталізації підприємств України на основі витратного(інвестиційного) підходу. - C. 113-121.
- Осипов В. М., Осипова Л. А., Гаіна Б. С. Концепт транскордонного кластера по переробці вторинної сировини виноробства в Україні та в Молдові. Проблеми формування і стратегія розвитку. - C. 122-133.
- Remzina N. A. Port dues as the main source of financing of the permanent structures of the maritime transport system. - C. 134-145.
- Robul Y. V., Hrinchenko Y. L., Zalubinska L. M. Social media marketing influence on brand equity and impact on intention to buy in fashion marketing. - C. 146-159.
- Rozvadovska O. V. Complex economic analysis of the activities of sea transport enterprises on the principles of stable development. - C. 160-169.
- Chukurna О. Р., Nitsenko V. S., Hanzhurenko I. V., Goncharuk H. P. Directions of innovative development of transport logistics in Ukraine. - C. 170-181.
|
|