Історія релігій в Україні . 2016 (2-3) АРХІВ (Всі випуски)
| Історія релігій в Україні 2016. Вип. 2-3 |
- Титул.
- Зміст.
- Щепанський В. В. Гермес Трисмегіст у культурно-релігійною просторі Slavia Orthodoxa: письмова традиція. - C. 5-14.
- Maksymiuk K. J. Zaratusztrianizm w okresie sasanidzkim. Zarys problematyki. - C. 15-24.
- Панков Г. Д. Образ борця-аскета в агіографії Ісаакія Печерського. - C. 25-34.
- Горєвой Д. О. Релігієзнавча спадщина Івана Франка (до 100-літніх роковин від смерті). - C. 35-42.
- Кисельов О. С. Монографія "Культура. Религия. Атеизм" як документ часів перебудови. - C. 43-51.
- Сас І. М. Кароль Войтила про етичні цінності особистості в сфері економіки. - C. 52-60.
- Кулагіна-Стадніченко Г. М. Свобода у контексті індивідуальної релігійності православного віруючого. - C. 61-67.
- Колодний А. М., Филипович Л. О. Актуальні проблеми і перспективи релігієзнавчої науки України (до 25-річчя Відділення релігієзнавства Інституту філософії НАНУ). - C. 68-80.
- Вандишев В. М., Переломова О. С. Ідеали і цінності: релігійний, філософський і загальнокультурний дискурси. - C. 81-89.
- Стеценко В. М., Галуйко Р. М. Взаємозв’язок українського персоналізму та феноменологічної філософії релігії у концепції людини О. Кульчицького. - C. 90-101.
- Корж Г. В. Християнська етика та проблема захисту тварин. - C. 102-107.
- Лютко О. М. Постмодернізм та ресурси релігії. - C. 108-116.
- Соловій Р. П. Перехід від модерну до постмодерну в інтерпретації Виникаючої церкви. - C. 117-125.
- Щедрін А. Т. Релігія "джедай" як індикатор соціокультурних трансформацій техногенної цивілізації. - C. 126-137.
- Банах В. М. Нові російські слов’янофіли та євразійці 1990-х років: релігійний аспект. - C. 138-145.
- Гордієнко М. Г. Путінський цезаропапізм як виклик ортодоксальному християнству. - C. 146-158.
- Волковський В. П. Кризи ідентичностей українських Церков: теологічна, канонічна, політична. - C. 159-169.
- Борейко Ю. Г. Повсякденна комунікація українських православних вірян. - C. 170-179.
- Недавня О. В. Релігійно-церковний чинник в патріотичному вихованні як актуальна проблема українського сьогодення. - C. 180-187.
- Лехан Л. Б. Конфесії Кривого Рогу та їх вплив на формування громадянського суспільства. - C. 188-198.
- Скрипнікова С. В. Проблема уніфікації календарних стилів у сучасному Православ’ї. - C. 199-210.
- Филипчук С. В. Соціальні комунікації християнських конфесій в українському радіопросторі. - C. 211-220.
- Петрушкевич М. С. Релігійна преса в Україні: спроба світоглядно-статистичного аналізу. - C. 221-231.
- Фандєєва Г. К. Сакральне і профанне у середовищі Інтернет. - C. 232-235.
- Грушева Т. В. Діяльність сучасних українських протестантів у позацерковному просторі. - C. 236-244.
- Буняк О. П. Матеріали Української лютеранської церкви у збірці Національного музею історії України (середина 1920-х рр. - початок ХХІ ст.). - C. 245-255.
- Кожолянко О. Г. Обрядовість початку передріздвяного періоду на Буковині: дохристиянська і християнська традиція. - C. 256-261.
- Єгрешій О. І. Антидискримінаційна поправка до Трудового кодексу України (листопад 2015 р.): європеїзація чи секуляризація?. - C. 262-273.
- Дутчак А. В. Церква, держава і суспільство у контексті викликів сьогодення. - C. 274-283.
- Корнійчук Ю. Ю. Проблема діаспори в сучасному православ’ї. - C. 284-292.
- Цимбал Т. В. РУН-віра: спосіб укорінення на чужині vs. протиставлення світу. - C. 293-302.
- Підставка Р. В. Культові споруди ісламу у Язловці: іконографічний аналіз. - C. 303-311.
- Ковальчук Н. Д. Символіка стародавнього християнського храму. - C. 312-319.
- Габрусь Т. В. Драуляныя храмы Верхняга Падзвіння і Падняпроуя XVI-XVn ст.. - C. 320-329.
- Брель О. В., Харченко Л. І. Культові споруди на топографічному плані Чигирина ХУП ст.. - C. 330-342.
- Яцюк М. В. Українські національні риси у храмовому будівництві Харкова другої половини ХУІІ - першої половини ХУЛІ ст.. - C. 343-353.
- Балуненко И. И. Постмодернизм в православной храмовой архитектуре конца XX - начала XXI века: опыт Беларуси, Украины, России и Польши. - C. 354-366.
- Гринюка Б. М. Історія храму святого Володимира Великого у селі Крогулець на Тернопільщині. - C. 367-382.
- Жукова О. В. До питання музеєфікації Спаської церкви в Наталіївці як живого музею. - C. 383-391.
- Єсюнін С. М. Єпархіальні архітектори ХІХ - на початку ХХ ст. (на прикладі Подільської єпархії). - C. 392-399.
- Шугальова І. М. Архітектурні особливості та внутрішнє оздоблення сакральних споруд м. Олександрівська в ХІХ - на початку ХХ ст.. - C. 400-410.
- Iwanska M. L. Cerkwie unickie w powiecie sokolowskim – przeglad architektoniczny. - C. 411-425.
- Боруцький Ю. С. Будівництво сакральних споруд на Львівщині у 1990-х роках. - C. 426-447.
- Wereda D. S. Koronacje wizerunkow maryjnych w unickiej metropolii kijowskiej w XVIII w.. - C. 448-457.
- Флікоп-Світа Г. А. Ілюзорньїя іканастасьі уніяцкіх храмау Беларусі (апошняя трэць XVIII - пачатак ХІХ ст.). - C. 458-469.
- Комарницький А. В. Спорідненість ікон Білозерської Богородиці та Св. Миколая "Новодівичого": випадковий збіг чи закономірність. - C. 470-478.
- Gawecka B.-M. Р. Swietokrzyski obraz "Znalezienie Drzewa Krzyza Swietego" autorstwa Franciszka Smuglewicza. - C. 479-485.
- Карэлін У. П., Мельнікау М. Г. Рэдкя сюжэты у іканапісу Беларусі (частка 2). - C. 486-497.
- Подворна Л. С. Ікони Вєтки: до історії формування колекції сакрального мистецтва Донецького художнього музею. - C. 498-510.
- Мулик А. Є. Дослідження та атрибуція ікони "Свята Текля" зі збірки Львівського музею історії релігії. - C. 511-519.
- Пушкаш Б. Л. До історії іконостасів XIX ст. в Мукачівській та Пряшівській греко-католицьких єпархіях. - C. 520-530.
- Тимків С. М. Тексти св. Василія Великого на іконах, як візуальний наголос на богословській спадщині святого. - C. 531-536.
- Скоп П. Л. Іконографічні та стилістичні особливості ікони "Апофеоз Печерської Богородиці" 1712 р. маляра Івана Рутковича, із колекції Львівського музею історії релігії. - C. 537-548.
- Korpysz E. J., Korpysz K. J. Miedzy sacrum a profanum. Wystawa wspolczesnego malarstwa religijnego w katedrze w Warszawie. - C. 549-563.
- Бакович О. П. Царські та дияконські врата іконостаса церкви Різдва Христового села Козівка Козівського р-ну Тернопільської обл.. - C. 564-568.
- Тихонова М. М. Хрести наперсні чотирикінцеві з криноподібним завершенням рамен з колекції Дніпропетровського національного історичного музею ім. Д. І. Яворницького. - C. 569-580.
- Степаненко Н. О. Деякі різновиди натільних хрестів з колекції Дніпропетровського національного історичного музею ім. Д. І. Яворницького. - C. 581-597.
- Кукса Н. В. Євангеліє кінця XVI - початку XVII ст. із Свято-Успенської церкви в Чигирині. - C. 598-601.
- Галько О. Ю. Предмети матеріального побуту містечок Галичини міжвоєнного періоду в колекції НМНАПУ: вироби з дерева та металу. - C. 602-609.
- Федорів Т. І. "Новий" єврейський цвинтар у Збаражі. - C. 610-618.
- Kubik A.-L. J. Przedstawienia koron/tiar ukazane na malowid?ach z ko?cio?a pod wezwaniem ?w. Merkuriusza w miejscowo?ci Lalibela, Etiopia. Pozosta?o?? wp?yw?w sasanidzkiego Iranu?. - C. 619-622.
- Бандрівський М. С. Збруцький ідол - пам’ятка садово-паркової скульптури поч. ХІХ ст.: до мотивів фальсифікації та її авторства. - C. 623-628.
- Агеева Л. Я., Воротникова О. А. Культ колесницы в декоративно-прикладном искусстве Восточной Европы. - C. 629-638.
- Міщенко А. В., Давидович М. І. Проблема відтворення Високого Замку ХІІІ-ХVІІ ст. у Львові. - C. 639-653.
- Гуральна С. С. Компаративістика церковно-музичного життя Тернопільщини. - C. 654-665.
- Боруцька О. С. Музика галицько-церковних обрядів: вінчання, хрещення, похорони, літургія. - C. 666-674.
- Мартин М. М. Амстердамська громада і "християнізація" сюжетів традиційного єврейського мистецтва. - C. 675-680.
- Відомості про авторів. - C. 681-686.
|
|