Наукові записки Малої академії наук України. 2015 (7) АРХІВ (Всі випуски)
| Наукові записки Малої академії наук України 2015. Вип. 7 |
- Титул.
- Зміст.
- Довгий С. О. Вступне слово. - C. 11-12.
- Стрижак О. Є., Чернецький І. С., Шаповалов Є. Б., Шаповалов В. Б. Потенціал використання онтолого-аналітичих графів. - C. 13-20.
- Чернецький І. С., Пащенко Є. Ю., Атамась А. І., Шаповалов Є. Б., Шаповалов В. Б., Булгаков І. В. Використання інформаційних інструментів для структуризації та візуалізації наукових знань при проведенні попереднього дослідження. - C. 20-28.
- Чернецький І. С., Атамась А. І., Шаповалов Є. Б., Шаповалов В. Б. , Булгаков І. В. Використання онтологій підбору при проведенні наукових робіт. - C. 28-35.
- Барвіцька Г. К., Храпач Г. С. Проектування навчальних курсів та електронних підручників як інноваційний засіб у навчанні. - C. 36-43.
- Гетьман І. А., Гетьман М. А. Електронний підручник як один з важливих елементів в системі дистанційної освіти. - C. 44-48.
- Дем’яненко В. Б. Інформаційна культура молодої людини як спосіб соціалізації в сучасному суспільстві знань. - C. 49-56.
- Поштарук Я. І. Новий рівень розвитку комп’ютерних технологій в умовах реформування освітянської галузі. - C. 57-62.
- Ворона Л. І. Методичні основи учнівських наукових досліджень у системі малої академії наук україни. - C. 63-70.
- Кальной С. П. Е-сценарій навчання, як форма організації інтерактивної бази знань в е-мережі навчальної взаємодії. - C. 70-78.
- Попова М. А. Інформаційне середовище навчально- дослідницького призначення "музейна планета". - C. 78-84.
- Хован І. В. Розвиток дослідницьких здібностей учнів засобами фізичного експерименту. - C. 85-88.
- Кобиш А. А., Островська А. Л. Cтворення інноваційного середовища закладу в умовах педагогічного експерименту. - C. 89-96.
- Тропіна І. В. Дисемінація досвіду впровадження курсу "фінансова грамотність". - C. 97-103.
- Чистякова Н. Г. Військово-професійна підготовка молоді – інноваційний освітній проект. - C. 103-107.
- Демченко О. П. Якості соціально обдарованої особистості як показники її елітарності. - C. 108-114.
- Зуєв М. І. Шкільна правова освіта обдарованої учнівської молоді як засіб доуніверситетської підготовки. - C. 115-122.
- Лавриченко Н. М. Педагогічне осмислення теорії позитивної дезінтеграції к. Дабровського. - C. 122-131.
- Сліпухіна І. А., Чернецький І. С. Дослідницька діяльність учнів в контексті використання наукового та інженерного методів. - C. 131-140.
- Гончарова Н. О. Професійна компетентність учителя в системі навчання STEM. - C. 141-147.
- Савченко І. М. Реалізація ідей STEM-освіти в Україні на прикладі діяльності національного центру "мала академія наук україни". - C. 148-157.
- Салюк Н. В. Застосування проблемного навчання для розвитку творчих здібностей учнів при вивченні біології. - C. 158-164.
- Відомості про авторів. - C. 165-167.
|
|