Наукові записки Малої академії наук України. 2016 (8) АРХІВ (Всі випуски)
| Наукові записки Малої академії наук України 2016. Вип. 8 |
- Титул.
- Зміст.
- Лісовий О. В. Вступне слово. - C. 11-12.
- Стрижак О. Є. Трансдисциплінарність навчально-інформаційного середовища. - C. 13-28.
- Попова М. А., Кудляк В. М., Ладичук О. К. Онтологічний підхід до формування віртуальних екскурсій. - C. 28-37.
- Барвіцька Г. К., Храпач Г. С. Про засади лінгвістичного корпусу текстів і можливості його використання у навчальному процесі. - C. 38-48.
- Швець О. М. Використання хмарних технологій на уроках англійської мови. - C. 49-60.
- Трохимчук І. М. Формування екологічної вихованості учнів у процесі дослідницької діяльності з екології. - C. 61-69.
- Зуєв М. І. Доуніверситетська підготовка обдарованих учнів в європейських державах. - C. 70-79.
- Дем’яненко В. Б., Сережников О. М. Сучасний стан проблеми активізації дослідницької діяльності учнів малої академії наук україни. - C. 79-90.
- Єнотаєва Л. Є., Володченко А. Є. Особистісний розвиток обдарованості вихованців у контексті субєктно-вчинкової парадигми. - C. 90-98.
- Клименко Л. О. Питання розвитку інтересу учнів до природничих наук у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 98-108.
- Савченко І. М., Олійник Р. О. Проектні форми організації дослідницької діяльності учнівської молоді в системі ман. - C. 108-117.
- Тропіна І. В. Посилення ролі освіти у попередженні та запобіганні злочинів економічної спрямованості. - C. 117-129.
- Гнидюк О. М. Виявлення дітей з ознаками обдарованості як напрям соціально-педагогічної діагностики. - C. 130-139.
- Кириленко С. В., Кіян О. І. Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти. - C. 140-153.
- Кузнєц Д. В. Вплив гендерного чинника на розвиток обдарованості дітей. - C. 153-163.
- Лавриченко Н. М. "Уроки" успішного інтелекту за Робертом Стернбергом. - C. 163-176.
- Рунковська Л. М. Значення соціального інтелекту в розвитку обдарованості. - C. 176-186.
- Ткачук І. О. Броварське навчально-виховне об’єднання – територія розвитку успішного випускника – майбутнього професіонала. - C. 186-196.
- Чопенко Ю. Ю. Батьки як суб’єкти створення освітнього середовища для розвитку обдарованості дітей. - C. 197-206.
- Войтків Г. В. Розвиток творчості учнів засобами STEM-освіти. - C. 207-215.
- Гончарова Н. О., Патрикеєва О. О. Впровадження STEM-освіти в навчальних закладах (за результатами опитування науково-педагогічних працівників ОІППО). - C. 215-223.
- Гуз К. Ж. STEAM-освіта і життєствердний національний образ світу учнів – що спільне. - C. 224-233.
- Михайлова О. В. Ціннісна парадигма в освітньому просторі школи: застосування форм, методів, технології stem-освіти у початковій школі за принципом "STEM learning is everywhere". - C. 234-243.
- Чернецький І. С., Пащенко Є. Ю., Шаповалов Є. Б., Шаповалов В. Б., Шаповалова І. М. Застосування онтолого-керованого підходу в науковому аспекті STEAM-освіти. - C. 243-256.
- Атамась А. І. Використання цифрових лабораторій в енергетичній освіті. - C. 257-265.
- Відомості про авторів. - C. 266-269.
|
|