Бізнес Інформ. 2020 (6) АРХІВ (Всі випуски)
| Бізнес Інформ 2020. Вип. 6 |
- Титул, зміст.
- Кожушко О. В. Удосконалення порядку судово-економічної експертизи витрат діяльності підприємства. - C. 8-16.
- Рахман М. С., Несен М. А. Статистичний аналіз економіки та зовнішньоекономічної діяльності Нідерландів. - C. 17-22.
- Євтушенко В. А., Ляшевська В. І., Чупринюк Ю. В. Дослідження та вдосконалення стратегічного планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства. - C. 23-29.
- Орлов П. А. Світова економічна криза і пандемія COVID-19 та їх уроки для уряду країн. - C. 30-40.
- Сигида Л. О., Бондаренко А. Ф. Інновації та Індустрія 4.0: бібліометричний аналіз. - C. 40-48.
- Тимків А. О. Вектори розвитку економіки України в умовах "touchless economy". - C. 49-55.
- Шекета Є. Ю. Ефективний державний податковий менеджмент як запорука сталого розвитку економіки. - C. 56-61.
- Брич В. Я., Бицюра Л. О. Інноваційні заходи енергоефективності на підприємствах теплоенергетики. - C. 62-69.
- Брич В. Я., Барна С. С. Проблеми інноваційного розвитку енергосервісних підприємств. - C. 69-76.
- Петровська С. А., Кубишкін Д. О. Державне та приватне інвестування на ринку житла Великої Британії з II половини XIX ст. до кінця XX ст.. - C. 77-86.
- Удовиченко С. М. Сучасні тенденції інвестування Донецької області та їх вплив на розвиток регіону. - C. 87-93.
- Копилюк О. І., Тимчишин Ю. В., Музичка О. М. Теоретико-прикладні аспекти оцінювання рівня демографічної безпеки регіонів. - C. 93-100.
- Махсма М. Б. Людський розвиток сільського населення України: регіональний розріз. - C. 100-108.
- Бубенко П. Т., Димченко О. В. Територіальна організація інноваційного розвитку. - C. 109-115.
- Андренко О. А., Мордовцев О. С., Мордовцев С. М. Інтегральна оцінка фінансового стану та кредитоспроможності комунальних підприємств України. - C. 116-122.
- Андрющенко І. С., Жилякова О. В. Технологія оцінювання та прогнозування витратності підприємств ресторанного господарства. - C. 122-128.
- Стрілець В. Ю. Математична формалізація впливу заходів сценарного планування на матеріально-технічне забезпечення розвитку малого підприємництва. - C. 128-134.
- Байгушев В. В. Управління бізнес-системами гнучких об’єднань корпоративних структур на основі критичних параметрів. - C. 135-144.
- Осипенко С. М., Романчик Т. В., Писаревський С. В. Обґрунтування цін на продукцію підприємства на основі оптимізаційних моделей. - C. 145-151.
- Рахман М. С., Леоненко К. Р. Аналіз експортно-імпортних операцій ринку сільськогосподарської продукції України. - C. 152-159.
- Ковальова О. В. Державні орієнтири реалізації інноваційних провайдерів структурної політики аграрного сектора економіки України. - C. 159-166.
- Лівінський А. І. Державне регулювання, сертифікація виробництва та реалізація органічної продукції в Україні. - C. 167-173.
- Гільорме Т. В. Оцінювання ефективності використання енергетичних ресурсів на основі концепції сталого розвитку. - C. 174-180.
- Доценко В. Ф., Косова Т. Д., Ярошевська О. В. Корпоративне управління в готельно-ресторанному господарстві: організація, стандартизація, фінансіалізація. - C. 181-189.
- Отенко І. П. Ефективність як основне поняття та критерій діяльності підприємства. - C. 190-195.
- Трушкіна Н. В. Клієнтоорієнтований підхід до логістичного сервісу в умовах інформаційної економіки. - C. 196-204.
- Кашперська А. І., Ільченко М. О. Моделі організації обліку з використанням крауд-технологій: особливості, переваги, перспективи. - C. 205-212.
- Nesterenko I. V., Kovalevska N. S., Sokolova E. B. Modeling Accounting Policies for the Hospitality Industry in the Context of Globalization. - C. 212-218.
- Василішин С. І. Модифікація принципів обліково-аналітичного забезпечення як домінанта управління економічною безпекою аграрних підприємств. - C. 219-226.
- Назарова К. О., Мойсеєнко О. М. COVID-криза як драйвер диджиталізації бухгалтерських процедур. - C. 227-234.
- Назарова К. О., Микитюк І. С., Гоцуляк В. Д. Аудит безпеки руху як імператив глобалізаційних процесів та ефективного державного менеджменту. - C. 235-244.
- Пасічник І. В., Назаренко Р. Д. Діяльність центрального банку в умовах пандемії. - C. 245-251.
- Laktionova O. A., Benzar O. V. Researching the Financial Cycle Patterns of the Economies of the World’s Countries and Ukraine. - C. 252-259.
- Бенч Л. Я., Коляда Т. А., Бай А. О. Функціонування ринку внутрішніх державних запозичень в Україні. - C. 259-266.
- Чуницька І. І. Дотримання AML/CFT стандартів у контексті реалізації інфраструктурного потенціалу фінансового ринку України. - C. 267-274.
- Котенко О. О., Домашенко М. Д., Бурнакова В. Ю., Черниш Д. Д. Управління фінансовими ресурсами підприємств, що здійснюють міжнародну економічну діяльність, шляхом інвестування в енергозберігаючі технології. - C. 275-281.
- Карпінський Б. А. Поведінкові фінанси як ефективний базис відображення раціональності й ірраціональності фінансових рішень у системі державотворчого патріотизму нації. - C. 282-290.
- Шуміло О. С., Рудас Д. С., Сукульський В. М. Принципи та методи оцінювання конкурентоспроможності підприємств. - C. 291-297.
- Бут-Гусаiм О. Г., Ковтуненко К. В. Цифровий менеджмент: проблеми та перспективи розвитку. - C. 297-304.
- Petrova I. L., Albdrane M. Human Resource Management and Corporate Culture in Small Enterprises: Case of Ukraine. - C. 304-312.
- Вонберг Т. В., Головко А. А. Рекрутинг персоналу в епоху діджиталізації. - C. 313-318.
- Столярук Х. С., Харенко М. О. Аналіз проблем пошуку та залучення персоналу організації. - C. 319-328.
- Liakh І. O., Lytvyn O. I. HR Management by Values as an Innovative Way to Improve Personnel Work. - C. 328-333.
- Бабенко К. Є. Семантична модель системи стратегічного управління економічним розвитком територій. - C. 334-340.
- Залуцька Х. Я. Генерування управлінських впливів із забезпечення диверсифікаційно-інтеграційного вектора розвитку підприємства: науково-практичний аспект. - C. 340-350.
- Чайка І. П. Розробка маркетингового механізму співпраці закладів вищої освіти зі стейкхолдерами (на прикладі сфери в’їзного медичного туризму). - C. 351-357.
- Янчева Л. М., Жегус О. В., Михайлова М. В. Брендинг як інструмент формування привабливості закладу вищої освіти в умовах сучасних викликів. - C. 358-366.
- Мітал О. Г. Використання технології Eye Tracking в нейромаркетингових дослідженнях. - C. 366-371.
- Прядко О. М., Тарасов І. Ю. Маркетингове тестування виведення на ринок нових харчових продуктів (мафінів). - C. 372-378.
- Чеморда П. О. Цифрові маркетингові канали комунікацій і бар’єри їх впровадження на малих і середніх підприємствах. - C. 378-384.
|
|