Бізнес Інформ. 2020 (8) АРХІВ (Всі випуски)
| Бізнес Інформ 2020. Вип. 8 |
- Титул, зміст.
- Чепелюк М. І. Індекс глобальної конкурентоспроможності як показник опірності країн світу в умовах глобальної кризи. - C. 6-12.
- Жабинець О. Й. Оцінка тенденцій і структурних змін у зовнішньоекономічній діяльності міст регіону. - C. 13-19.
- Шуба О. А. Досвід використання нетрадиційної монетарної політики Європейським центральним банком. - C. 20-25.
- Бєляй М. С. Розробка інструментарію антикризового регулювання корпоративного сектора в умовах глобальних кризових явищ. - C. 26-36.
- Кизим М. О., Хаустова В. Є., Решетняк О. І. Ієрархія керівних документів державної політики з питань забезпечення наукової та науково-технічної діяльності в Україні. - C. 37-45.
- Стаднік Л. І., Шевченко А. О. Консалтингова діяльність у системі ф’ючерсної торгівлі як форма організації інноваційної товарної та цінової політики. - C. 46-52.
- Паневник Т. М., Болгарова Н. К. Формування інноваційних систем як середовища відкритих інновацій. - C. 53-59.
- Писаренко П. В., Самойлік М. С., Диченко О. Ю., Руденко О. М. Оптимізація організаційної структури управління ресурсно-екологічною безпекою на регіональному рівні на інноваційних засадах. - C. 60-68.
- Папп В. В., Бошота Н. В. Економічна безпека транспортного комплексу регіону. - C. 69-75.
- Козін О. Є. Теоретико-прикладні засади оцінювання стану економічної безпеки регіональних автотранспортних комплексів. - C. 75-83.
- Саркісян Г. О. Деякі аспекти регулювання туристичної галузі регіону. - C. 83-87.
- Кизим М. О., Бєлікова Н. В., Беккер М. Л. Аналіз сучасної практики розробки стратегій регіонального розвитку в Україні на основі проблемно-орієнтованого підходу. - C. 88-95.
- Гринчак Н. А. Визначення сутності та структури ланцюга поставок логістичних послуг як об’єкта статистичного дослідження. - C. 96-102.
- Тащеєв Ю. В., Войтко С. В., Трофименко О. О., Рєпкін О. О., Кудря Т. С. Глобальні тенденції розвитку водневих технологій у промисловості. - C. 103-114.
- Кизим М. О., Салашенко Т. І. Альтернативна модель конкурентного ринку електроенергії України (частина 1). - C. 115-124.
- Тарашевський М. М. Стан управління ризиками на транспортних підприємствах України. - C. 125-133.
- Рахман М. С., Бабенко Н. М. Аналіз стану та перспектив експортно-імпортних операцій зернових і зернобобових культур в Україні. - C. 134-139.
- Дзюба М. О. Практичні аспекти використання аутсорсингу на підприємствах аграрного бізнесу. - C. 140-145.
- Зуб М. Я. Преобразование инфраструктуры рынка труда в условиях воздействия искусственного интеллекта. - C. 146-153.
- Швець О. В. Сучасна парадигма економічної активності молоді на ринку праці регіону. - C. 154-160.
- Догадіна В. Ю. Дослідження факторів впливу на управління освітніми послугами в Україні. - C. 161-170.
- Davydov D. S., Riabovol D. A., Kramarenko A. О., Kvitka A. V. The Role of Cloud Technologies in the Digital Economy. - C. 171-177.
- Mysiuk V. O., Tatenko M. Y., Tatenko N. Y. The Impact of the Land Market Law on Land Audit. - C. 178-183.
- Мельник К. П. Еколого-соціальний аудит у галузевих і територіальних (адміністративних) кластерах сільського господарства. - C. 184-189.
- Тарасова Т. О., Макурін А. А. Облік криптовалюти в розрахунках на підприємстві порівняно з реальними грошовими коштами. - C. 190-195.
- Рахман М. С., Євтушенко В. А., Сипало Д. А. Заходи стимулювання страхового ринку України. - C. 196-202.
- Мисик В. М. Типологія івентів як об’єктів івент-менеджменту. - C. 203-210.
- Залуцька Х. Я. Синергійний стратегічний набір машинобудівного підприємства як забезпечувальний управлінський фактор циклічності процесу його диверсифікаційно-інтеграційного розвитку в умовах неотехнологічного відтворення. - C. 210-216.
- Краснокутська Н. С., Подоприхіна Т. О. Аналіз методологій управління проєктами в IT-галузі. - C. 217-222.
- Перит І. О. Сутність і класифікація факторів впливу на підприємницьку діяльність домогосподарств. - C. 223-230.
- Воскресенська О. Є. Шляхи підвищення ефективності системи мотивації праці персоналу санаторно-курортного комплексу. - C. 231-236.
- Чміль Г. Л., Джгуташвілі Н. М. Цифровізація управління клієнтським досвідом у готельно-ресторанній індустрії. - C. 237-245.
- Жилінська О. І., Горбась І. М., Прилуцька Т. Ю. Жінки в управлінні: український досвід і сучасні реалії. - C. 245-250.
- Брадулов П. О., Ординський В. І. Стратегія застосування інструментів Інтернет-маркетингу для В2В сектора. - C. 251-259.
- Лагодієнко В. В., Басюркіна Н. Й., Турленко Н. В. Механізми формування та функціонування регіональних агромаркетингових систем. - C. 260-265.
- Буднікевич І. М., Благун І. І., Крупенна І. А., Бокучава В. Б. Напрямки застосування маркетингових інновацій у комунікаційній політиці готельних закладів. - C. 266-277.
|
|