Бізнес Інформ. 2021 (2) АРХІВ (Всі випуски)
| Бізнес Інформ 2021. Вип. 2 |
- Титул, зміст.
- Солодовнік О. О. Основні підходи до оцінювання економічної та фінансової безпеки: сутність і напрями вдосконалення. - C. 6-12.
- Варфоломєєв М. О. Парадигма циркулярної економіки в умовах України. - C. 13-20.
- Кондратенко Н. О., Тернова І. А., Колесник Т. М. Теоретико-методичні аспекти управління зовнішньоекономічною діяльністю господарюючих суб’єктів України. - C. 21-26.
- Жабинець О. Й., Сухий О. О. Досвід Польщі в реалізації структурної економічної політики міст. - C. 27-34.
- Лайко О. І. Державне регулювання публічних закупівель в Україні в умовах реформ та інтеграційних процесів. - C. 35-40.
- Лучко Г. Й. Інноваційний розвиток сфери торгівлі. - C. 41-47.
- Савіцька О. П., Савіцька Н. В. Капітальне інвестування в економіці Львівської області: рейтингування, тенденції та напрями активізації. - C. 48-56.
- Шулюк Б. С. Концесія як форма реалізації проєктів державно-приватного партнерства в Україні та світі. - C. 56-61.
- Дудник О. О., Соколовська З. М. Сучасні технології управління аутсорс ІТ-проєктами. - C. 62-72.
- Василів В. Б., Швець Ф. Д., Хоменчук О. А. Створення каталогу ІТ-послуг університетів на основі стандартів ITIL. - C. 72-80.
- Пілько А. Д., Крамар В. Р. Вплив монетарної політики на фінансову стійкість банківської системи: постановка задачі моделювання. - C. 81-88.
- Губанова І. В. Особливості моделювання ймовірності банкрутства за допомогою дискримінантних моделей та їх застосування в судовій економічній експертизі. - C. 88-93.
- Щетініна Л. В., Рудакова С. Г., Данилевич Н. С., Монастирська Х. Р. Цифровізація навчального процесу: погляд студентів. - C. 94-98.
- Кірюхіна М. В., Водолазська Н. В. Гендерна рівність серед курсантів і студентів авіаційних і технічних вищих навчальних закладів. - C. 99-103.
- Шепель Т. В. Освітня міграція студентської молоді: виклики та наслідки для України. - C. 104-110.
- Скрипник А. В., Негрей М. В., Петренко А. О. Аналіз попиту на освітні послуги ЗВО в розрізі окремих спеціальностей. - C. 111-118.
- Бріль М. С., Пивавар І. В. Технології дослідження рівня економічної стійкості регіональної системи. - C. 119-130.
- Орлова О. М. Ризики промислових підприємств в умовах пандемії COVID-19. - C. 131-137.
- Кудряшова С. В., Таран О. М. Вплив процесів злиттів і поглинань на конкурентоспроможність галузі сільського господарства. - C. 138-143.
- Страпчук С. І. Екологічна складова сталого розвитку сільського господарства. - C. 143-151.
- Євтушенко О. В., Гапоненко Г. І., Шамара І. М. Аналіз туристичного попиту в Україні: сучасний стан і перспективи. - C. 152-160.
- Чорна М. В., Волосов А. М., Рєзник М. О. Науково-методичні аспекти ідентифікації джерел конкурентних переваг підприємств ритейлу. - C. 161-168.
- Влащенко Н. М., Рябєв А. А., Тонкошкур М. В. Розвиток бізнес-процесів у санаторно-курортній сфері. - C. 169-175.
- Хандій О. О., Амоша О. О., Мосійчук Д. О. Гендерні особливості ринку праці в умовах пандемії COVID-19. - C. 176-182.
- Шифріна Н. І. Адекватність установленого рівня мінімальної оплати праці в Україні. - C. 183-189.
- Бондаренко О. М., Тардаскіна Т. М., Богатирьова Л. Д. Дослідження розвитку віддаленої роботи в умовах пандемії COVID-19. - C. 190-197.
- Янчук М. Б., Пронь С. В., Федина В. П., Чередніченко К. В. Науково-методичні підходи до управління транспортними ризиками в мультимодальних вантажних перевезеннях. - C. 198-209.
- Завгородній І. В. Показники ефективності функціонування підприємств як систем на мікрорівні: оновлена парадигма в контексті "структура – система". - C. 210-215.
- Горбась І. М., Ліннік М. С. Автоматизація бізнес-процесів підприємства з використанням методики стохастичного моделювання та техніки WorkFlow – EPC. - C. 216-222.
- Іваненко В. О., Лайчук С. М. Матричні методи в оцінці доцільності бухгалтерського аутсорсингу. - C. 223-232.
- Давидюк О. О., Камбур І. В. Реалізація державної політики бюджетного обліку із застосуванням автоматизованих систем в Україні. - C. 232-239.
- Карпушенко М. Ю., Шахвердян Д. С. Особливості відображення соціально-трудових показників в інтегрованій звітності. - C. 239-244.
- Гнатюк О. М., Бала О. І. Вітчизняний і зарубіжний досвід управління запасами підприємств: обліковий аспект. - C. 244-249.
- Момот Т. В., Ілляшенко О. В. Методичне та організаційне забезпечення внутрішнього аудиту доходів і витрат комунальних некомерційних підприємств охорони здоров’я. - C. 249-255.
- Дрепін А. В. Пріоритети підвищення ефективності формування місцевих бюджетів. - C. 256-265.
- Кваша О. В. Особливості управління капіталом в акціонерних товариствах. - C. 266-273.
- Абрамова І. В. Досягнення, проблеми та перспективи функціонування й обігу аграрних розписок в Україні. - C. 273-279.
- Гнидюк І. В., Уманець Л. В., Гончаренко Т. В. Оцінка податку на доходи фізичних осіб як фіскального показника. - C. 279-285.
- Роганова Г. О., Ярина В. В. Визначення фінансової стратегії підприємства кондитерської промисловості в рамках аналізу його фінансової стійкості. - C. 286-292.
- Лобода Н. О., Чабанюк О. М., Сподарик Т. І. Фіскальне навантаження в національній економіці: динамічний аспект. - C. 292-299.
- Вахович І. М., Недопад Г. В. Аналіз та оцінка рівня бюджетної ефективності адміністративних районів Волині. - C. 299-307.
- Сукачова-Труніна С. М. Оцінка тенденцій виробництва, реалізації й організації споживання продукції та послуг харчування. - C. 308-315.
- Кривешко О. В., Кундитська Г. С. Проблеми конкурентоспроможності малих форм роздрібної торгівлі продуктами харчування в м. Львові. - C. 315-322.
- Портна О. В., Герегієва Г. Є. Сучасні міжнародні та вітчизняні тенденції розвитку галузі виноробства як результат ефективної взаємодії стейкхолдерів. - C. 323-329.
- Оболенцева Л. В., Вороніна О. О. Теоретико-методичні аспекти управління балансом інтересів виробників і споживачів рекреаційних послуг в Україні. - C. 330-336.
- Станкевич І. В., Поліщук І. І., Борисевич Є. Г. Розвиток маркетингових досліджень задоволеності вимог стейкхолдерів організації на засадах методичного інструментарію управління якістю. - C. 336-345.
- Чеморда П. О., Васюткіна Н. В. Сучасні підходи до формування стратегії маркетингу соціальних медіа. - C. 346-351.
|
|