Бізнес Інформ. 2021 (10) АРХІВ (Всі випуски)
| Бізнес Інформ 2021. Вип. 10 |
- Титул, зміст.
- Личковська М. Р. Аналіз критичних чинників впливу на реалізацію Національної економічної стратегії – 2030. - C. 6-13.
- Шуба О. А., Карабанов О. А. Характеристика сучасного світового автомобільного ринку. - C. 14-22.
- Лакіза В. В., Гриценяк С. Р. Торгові війни та наслідки їх ведення на прикладі підприємств аграрної промисловості України. - C. 23-30.
- Гронь О. В., Гаркуша В. О. Методи оцінки ефективності міжнародної маркетингової стратегії консалтингової компанії. - C. 31-37.
- Мульска О. П. Моніторинг міграційної мобільності – інформаційно-аналітичне забезпечення емпірики впливу на людський потенціал. - C. 38-43.
- Лисюк В. С. Міждисциплінарний підхід: сутність і роль у контексті модернізації системи публічного управління економікою. - C. 44-49.
- Мазаракі А. А., Антонюк К. Г. Характеристика публічно-приватного партнерства як ефективної форми інвестиційного забезпечення сфери туризму в Україні. - C. 50-56.
- Чайка І. П. Дослідницькі та інноваційні стратегії розумної спеціалізації (RIS3) в контексті співробітництва освіти, науки та малого бізнесу (на прикладі туризму Полтавщини). - C. 57-62.
- Юхнов Б. Ю., Корсаков Д. О., Юхман Я. В. Актуалізація використання кластерної моделі в інноваційному розвитку економіки України. - C. 63-69.
- Біленко Д. В., Калязіна В. А., Лукашенко О. Ч. Інноваційні державно-приватні проєкти як напрям зміцнення місцевих фінансів. - C. 69-75.
- Шкурат М. Є., Завидовська А. О. Упровадження дуальної системи освіти на гірничо-металургійних підприємствах (на прикладі ТОВ "Метінвест"). - C. 76-81.
- Labunskaya S. V., Sobakar M. V. Approaches to the Formation of Intangible Resources Based on the Innovations Introduction in the Higher Education System. - C. 81-90.
- Bilokonenko H. V., Yermachenko V. Y. The Instrumentarium for External Assessment of Autonomous Innovative Universities and Their Effectiveness. - C. 91-115.
- Пілько А. Д., Трухим Л. Р. Перспективні напрями моделювання процесів оцінки й аналізу інвестиційної складової соціально-економічного розвитку регіону. - C. 116-121.
- Приймак С. В., Романів Є. М., Гараздовська Ю. І. Теоретичні та практичні аспекти регулювання діяльності й оподаткування ІТ-компаній в Україні. - C. 122-128.
- Геворкян А. Ю. Аналіз сучасного стану та тенденції розвитку диджиталізації суспільства в Україні. - C. 128-134.
- Чобіток В. І., Бірюкова К. В., Старенков Д. О. Актуалізація розвитку інформаційної економіки в умовах глобальних трансформацій. - C. 135-143.
- Гончарук І. В., Бабина О. М., Ємчик Т. В. Інноваційно-інвестиційна діяльність у розвитку альтернативних джерел енергії: фактори впливу. - C. 144-151.
- Чмут А. В. Розвиток зовнішньоекономічної діяльності підприємств Херсонської області: економіко-статистичний аналіз. - C. 152-158.
- Дериховська В. І. Типизація регіонів України за рівнем розвитку торговельної галузі методом кластерного аналізу. - C. 159-164.
- Татар М. С. Процесна соціально-економічна взаємодія суб’єктів господарювання в умовах глобальних викликів. - C. 165-176.
- Шпілєвський В. В., Костенко Д. М., Шпілєвський О. В. Методичний аспект вибору інноваційних технологій з виробництва альтернативних видів моторного палива. - C. 176-187.
- Шмалій Н. А. Формування інноваційних конкурентних переваг підприємств дорожнього господарства в умовах стратегічних змін. - C. 188-193.
- Леванда О. М. Соціальне страхування у країнах світу та перспективи для України. - C. 194-200.
- Василик А. В., Купріян М. В. Сучасні тренди в процесах добору персоналу в нових соціоекономічних умовах. - C. 200-207.
- Хандій О. О. Формування та розвиток компетентностей працівника сучасного цифрового світу (за результатами експертного опитування). - C. 207-214.
- Біль М. М. Якість життя населення: зміст і специфіка регіонального рівня. - C. 214-220.
- Бондаревська К. В., Метлицька В. О., Божко А. С. Рівень життя населення та напрями його підвищення в умовах пандемії COVID-19. - C. 221-226.
- Рахман М. С., Данилейко Є. І. Інформаційно-статистичний аналіз діяльності українських підприємств, що надають послуги з тимчасового розміщення. - C. 227-233.
- Максютова О. В. Системний підхід до формування та функціонування туристично-рекреаційного бізнесу. - C. 233-239.
- Пугачевська К. Й., Лизанець А. Г., Гомба М. В. Детермінанти розвитку внутрішньої торгівлі в Україні. - C. 240-246.
- Носач І. В., Водолазська Н. В. Аналіз сучасних проблем і перспектив розвитку підприємств в Україні. - C. 247-252.
- Калугіна Н. А. Організація підприємницької діяльності у сфері малого та середнього бізнесу на базі формування партнерських відносин. - C. 253-260.
- Брагіна О. С., Бугенко С. І., Павлусь М. Г. Прибутковість підприємства та шляхи її підвищення. - C. 261-266.
- Копча Ю. Ю. Стратегічні детермінанти формування конкурентних переваг інноваційного розвитку підприємства. - C. 267-273.
- Ястремська О. М., Ястремська О. О. Капіталізація підприємств: теоретичний і практичний аспекти стану та процесу розвитку. - C. 273-283.
- Копотієнко Т. Ю. Теоретичні засади внутрішнього аудиту. - C. 284-290.
- Семенова С. М., Шпирко О. М., Зябченкова Г. В., Кузьменко О. П. Ризики в системі обліку та фінансової звітності. - C. 290-297.
- Плєшакова Н. А., Лялькін О. С. Міжнародний валютний фонд і його вплив на фінансову систему України. - C. 298-304.
- Мартинюк Г. П., Мартинюк М. А. Аудит фінансової звітності в контексті фінансового контролю. - C. 305-311.
- Чепіжко О. В. Ліквідація неплатоспроможного банку за участю інвестора: організація, процедури, переваги. - C. 311-317.
- Шушакова І. К., Грабова І. Д., Дем'янова І. В. Податкова медіація як інструмент вирішення податкових спорів. - C. 318-325.
- Прохорова В. В., Ємельянов О. Ю., Колещук О. Я. Структура джерел фінансування інвестиційної програми підприємств: теоретичний аспект. - C. 325-330.
- Жабинець О. Й. Особливості та пріоритети розвитку ринку страхових послуг в умовах пандемії COVID-19. - C. 330-336.
- Ягоденко І. В., Гордей О. Д. Державний фінансовий контроль в Україні: стан і напрями вдосконалення. - C. 336-340.
- Карковська В. Я., Вішка І. С. Публічний аудит: сутність, структурні елементи та особливості застосування. - C. 341-346.
- Гарафонова О. І., Гюльмагомедов Д. О. Епістемологія стратегічного управління розвитком органів досудового розслідування. - C. 347-351.
- Хаустова К. М., Мельник Я. В. Індикатори стратегічного контролю як складова цифрового менеджменту підприємства. - C. 351-357.
- Шишковський С. В. Ключові фактори впливу на управління розвитком підприємств. - C. 357-362.
- Яцкевич І. В., Маслій Н. Д. "Розумні фабрики" як перспективний напрям цифровізації підприємств. - C. 363-367.
- Прядко О. М., Олініченко К. С. Використання сучасних маркетингових інструментів для спонукання споживчих мотивацій . - C. 368-374.
- Пономаренко О. О., Лісна І. Ф., Пивавар І. В. Моніторинг ефективності використання маркетингового потенціалу підприємства в умовах мінливої економічної політики. - C. 375-386.
- Шимко О. В. Бенчмаркінг як маркетинговий інструмент забезпечення конкурентоспроможності торговельних підприємств. - C. 387-392.
|
|