| 
Бізнес Інформ. 2022 (5)  АРХІВ (Всі випуски)   
 |  | Бізнес Інформ 2022. Вип. 5
 |  | 
  Титул, зміст.Нікітін Д. В. Теоретико-методологічні витоки інноваційних теорій. - C. 4-10.Сержанов В. В., Абрамов Ф. В. Динаміка демонстраційних формальних правил у сфері охорони здоров'я. - C. 10-16.Макарчук К. О., Непрядкіна Н. В., Шинкаренко О. С. Сучасний стан зовнішньоторговельних відносин Сінгапуру, Республіки Індонезія та Малайзії. - C. 17-26.Черноіванова Г. С. Концептуально-методологічний підхід до організаційно-економічного забезпечення інноваційної праці. - C. 27-32.Князевич А. О. Інноваційне підприємництво в системі креативного менеджменту. - C. 33-39.Хаустова В. Є., Решетняк О. І., Хаустов М. М., Зінченко В. А. Аналіз розвитку ІКТ-сфери в Україні за міжнародними індексами та рейтингами. - C. 40-56.Дмитришин Л. І., Кондрацька А. С. Вплив неформальної освіти на розвиток ефективної економіки в Україні. - C. 57-61.Новікова О. Ф., Хандій О. О., Шамілева Л. Л. Втрати трудового та освітнього потенціалу України за період воєнного стану. - C. 62-69.Куровська Н. О., Недільська Л. В. Стратегічні напрями розвитку соціальної відповідальності бізнесу. - C. 69-74.Гринько Т. В., Гвініашвілі Т. З., Загинайло В. А. Роль лідерства та комунікацій у забезпеченні розвитку сучасних підприємницьких структур. - C. 75-83.Полянський В. О. Аналіз прогностичних властивостей композитних індексів невизначеності в системах превентивного управління кризами. - C. 84-91.Пилипенко А. А., Тирінов А. В. Системна парадигма організації бухгалтерського обліку в умовах четвертої промислової революції. - C. 92-99.Балюк Ю. С. Сучасні стратегії експортно-імпортної діяльності промислових підприємств та їх обґрунтування. - C. 100-107.Титикало В. С. Науково-практичний підхід до реалізації рефлексивного просторово-процесного управління складовими економічного потенціалу на підприємствах. - C. 108-118.Kramarenko A. О. Effective Decision-Making: From Theory and Methods to Strategy and Leadership. - C. 118-125.Бондаренко О. М. Самоменеджмент як фактор результативності студентів в умовах сучасної пандемії COVID-19. - C. 126-133.Boiko N. O. Peculiarities of Application of Internet Promotion Tools in the B2B Market. - C. 133-137.
 | 
 |