Наукові записки Малої академії наук України. 2021 (1) АРХІВ (Всі випуски)
| Наукові записки Малої академії наук України 2021. Вип. 1 |
- Титул.
- Зміст.
- Аносова Ю. П., Наумкіна О. В. , Сіліщенко О. П. Когнітивно-комунікативний підхід до навчання читання англійською мовою здобувачів освіти політехнічних закладів фахової передвищої освіти. - C. 3-12.
- Бабійчук С. М., Томченко О. В. Спеціалізовані курси з основ ДЗЗ для освітян системи Малої академії наук України. - C. 13-27.
- Гайко С. І., Приходнюк В. В. Підхід до автоматизованої структуризації освітніх ресурсів на основі методу рекурсивної редукції. - C. 28-38.
- Задерей Н. С. Сучасні підходи до вивчення біології у центрах STEM-освіти. - C. 39-47.
- Ігнатенко Є. В. Етапи організації дистанційного (змішаного) навчання і створення електронного освітнього контенту на прикладі структурного підрозділу "Центр дистанційної освіти Одеської області" Комунального закладу "Рішельєвський науковий ліцей". - C. 48-56.
- Kuzmenko O. S., Demianenko V. B., Savchenko I. M., Demianenko V. M. Methodological features of professionally oriented education of physical engineering disciplines based on STEM technologies: aspect of ontological approach. - C. 57-68.
- Патрикеєва О. О., Черноморець В. В., Василенко І. В., Коваленко М. В. STEM-проєкт як інструмент формування компетентностей здобувачів освіти. - C. 69-76.
- Пестушко А. В., Гончарова В. Б. Ефективність засобів підвищення рівня мотивації під час вивчення англійської мови. - C. 77-84.
- Постова К. Г. Інтернет-ресурси в дослідницькій діяльності підлітків. - C. 85-93.
- Сафонова Г. Ф., Вічна О. В., Сафонов М. С. Огляд некогнітивних факторів навчання. - C. 94-101.
- Шаповалов В. Б. Використання онтологічної моделі STEM-центру в навчальному процесі. - C. 102-116.
|
|