| 
Наукові записки Малої академії наук України. 2022 (3)  АРХІВ (Всі випуски)   
 |  | Наукові записки Малої академії наук України 2022. Вип. 3
 |  | 
  Титул. Зміст.Атамась А. І. Цифровий вимірювальний комплекс на базі Arduino Nano 33 BLE Sense. - C. 3-10.Binytska K. M., Bacher S., Zahorodnia A. A., Kalinina L. M. A model for developing teachers' capabilities to foster students' human rights competencies. - C. 11-21.Болілий В. О., Суховірська Л. П. Проєктування та розроблення програмного модуля для проведення тестування на базі сервера MediaWiki. - C. 22-31.Брич К. А. Гендерний вплив закладу освіти на вибір STEM-професій у світлі реалізації гендерної політики в управлінні освітою. - C. 32-37.Вітенко І. М., Олексюк О. Р., Кучер Л. А. Реалізація концепції STEM-освіти в системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників. - C. 38-46.Воронкін О. С. Методичні особливості використання датчиків смартфону в шкільному лабораторному практикумі з фізики (на прикладі Phyphox). - C. 47-58.Голіяд І. С., Динько В. А., Тропіна М. А. Практичний досвід розвитку творчого потенціалу і креативності майбутніх учителів трудового навчання та технологій в умовах дистанційного навчання. - C. 59-70.Дерев'янко О. О. Модернізація компетентнісного навчання молодших школярів із порушеннями зору через використання адаптованих прийомів STEM-освіти (методична розробка). - C. 71-78.Кудляк В. М., Бєлан Т. І., Пархоменко О. О., Новогрудська Р. Л., Савченко Я. В. Трансдисциплінарний підхід у висвітленні музейних артефактів засобами сучасних когнітивних технологій. - C. 79-89.Лільчицький О. В., Слободянюк Т. Б. Мотиваційна сфера вдосконалення фізичної підготовленості студентів мистецької освіти в ігрових видах спорту. - C. 90-98.Маринів В. І., Соляннік К. Є., Демура М. І. Трансформація навчального процесу в умовах пандемії COVID 19: кейс Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого. - C. 99-107.Півень М. Г., Сударева Г. Ф. Інноваційні підходи до запровадження STEM-навчання на уроках історії. - C. 108-116.Спасьонова С. О., Король О. М., Корнус О. Г. Методи та прийоми розвитку мотиваційної сфери учнів на уроках географії. - C. 117-125.Шаповалов Є. Б., Шаповалов В. Б., Білик Ж. І., Шаповалова І. М. Таксономізація експедиційних дослідницьких результатів учнів в умовах наукової освіти. - C. 126-136.Шевченко І. М. Освітні традиції дослідницького навчання та створення навчального осередку для молодших школярів у системі Малої академії наук України. - C. 137-144.Сергеєва Л. М., Стойчик Т. І., Мартиненко К. В. Організація професійної підготовки фахівців електротехнічного профілю в навчально-практичних центрах закладів професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 145-154.
 | 
 |