Бізнес Інформ. 2023 (3) АРХІВ (Всі випуски)
| Бізнес Інформ 2023. Вип. 3 |
- Титул, зміст.
- Лимар В. В., Зверєв О. Д. Наукові підходи до розуміння концепту глобальної економічної безпеки. - C. 6-11.
- Птащенко О. В., Курцев О. Ю., Денисюк О. В., Вовк В. А. Особливості розвитку національного ІТ-ринку у світовому інформаційному просторі. - C. 12-17.
- Кондратенко Н. О., Добрянський О. І. Інституціональне забезпечення антикризового регулювання економічної безпеки країни. - C. 18-24.
- Марущак С. М. Міжнародна інвестиційна привабливість українських регіонів. - C. 25-32.
- Яхимець Ю. М. Імперативи теоретичного дослідження інвестиційного клімату національної економіки. - C. 33-38.
- Ковальчук Н. О. Прямі іноземні інвестиції в Україну в умовах інтеграції до Європейського Союзу. - C. 38-42.
- Филипенко О. М., Синицина Г. А. Основні тренди та перспективи цифровізації економіки України. - C. 43-50.
- Мединська Н. В., Гюлтекін О. О. Інституціональне середовище формування механізмів еколого-економічного забезпечення введення об’єктів лісової рекреаційної інфраструктури. - C. 51-57.
- Прочан А. О. Логістика в туризмі: виклики та перспективи розвитку в сучасному світі. - C. 58-62.
- Ходікова І. В., Лапкіна І. О. Сутність і рівні реалізації проєктів транспортно-логістичного забезпечення туристських центрів. - C. 63-71.
- Шевченко Р. Б., Іващенко Т. О. Систематизація еволюції наукових поглядів щодо впливу транспортної галузі на економіку. - C. 71-80.
- Скіцько В. І., Войніков М. Ю. Аспекти підвищення конкурентоспроможності ланцюга поставок в умовах цифрової трансформації економіки. - C. 81-89.
- Усатенко О. В., Пашкевич М. С. Професійне судження у сфері бухгалтерського обліку та фінансової звітності за МСБО та МСФЗ. - C. 90-95.
- Колєсніченко А. С., Монастирська Є. Є. Упорядкування обліку трудових ресурсів та аудит розрахунків з оплати праці. - C. 96-102.
- Козир Ю. Р. Трансформація платіжних систем в умовах цифрової економіки. - C. 103-107.
- Попело О. В., Тарасенко А. В. Розвиток цифрових інновацій на ринку кредитних послуг України. - C. 108-114.
- Сус Л. В., Сус Ю. Ю., Довженко В. А. Розробки стратегій розвитку системно важливих банків України під впливом чинників зовнішнього середовища. - C. 115-123.
- Куліш Г. П., Цилюрик В. Д. Формування боргового капіталу підприємствами в Україні. - C. 123-129.
- Благун С. І. Аналіз підходів до оцінки стійкості банківської системи України. - C. 130-144.
- Гладкова О. В. Впровадження інструментів lean-менеджменту в управління закладом охорони здоров’я. - C. 145-152.
- Мозгова Г. В., Євтушенко В. А., Сєркова Н. В. Теоретичне обґрунтування особливостей формування та розвитку управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. - C. 152-157.
- Геращенко І. М. Планування стратегії підприємства через забезпечення узгодженості рівнів конкурентоспроможності людських ресурсів та підприємств. - C. 157-166.
- Войт Б. Р. Сутність комунікацій підприємства та їх роль у процесі управління ним. - C. 166-171.
- Колодяжна Т. В., Кильницька Є. В. Бізнес-план у системі планування діяльності суб’єкта господарювання. - C. 171-175.
- Іванова М. І., Швець В. Я., Саннікова С. Ф., Варяниченко О. В., Бардась А. В. Соціальна відповідальність як ключова компетенція забезпечення сталого розвитку підприємств. - C. 176-186.
- Хамініч С. Ю., Сокол П. М., Гордійчук С. М. Оцінка факторів успіху логістичних компаній у сучасному бізнес-середовищі. - C. 187-192.
- Рибчук А. В., Лапчук Я. С., Паласевич М. Б., Зінкевич В. І. Методологічний інструментарій управління бізнес-процесами в організації. - C. 193-199.
- Dybach I. L., Golikova Y. K. The Analytical Aspects of Personnel Management in the Foreign Economic Activity of Enterprise. - C. 199-205.
- Гриневич Л. В., Бєлікова Н. В. Напрями відновлення маркетингової діяльності та трансформації моделей поведінки споживачів у повоєнному періоді: проблеми врахування регіонального аспекту. - C. 205-210.
- Ареф’єва О. В., Ареф’єв С. О. Управління комплексною вартістю підприємства через інструменти цифрового маркетингу. - C. 211-220.
- Бубенко П. Т., Соболєва Г. Г. Концепція маркетингу територіальних ринкових систем. - C. 220-225.
- Колосов А. М., Кучеренко С. К., Яковенко В. С. Позиціонування автомобільних брендів на авторинку України в очікуванні його післявоєнного відновлення. - C. 226-235.
- Кучечук Л. В. Особливості digital маркетингу закладів SPA-індустрії. - C. 236-240.
- Лях І. О., Григалюнас Д. В. Проблеми та перспективи розвитку рекламних кампаній в Україні. - C. 241-246.
- Рожко В. І. Використання сучасних маркетингових технологій при просуванні товарів та послуг. - C. 246-252.
- Черняєва А. О. Необхідність фінансування маркетингових послуг бізнес-структур в Україні. - C. 253-261.
- Швець Н. В., Крамчанінова М. Д., Касаткіна М. В. Концептуально-методичний підхід до оцінювання впливу цифровізації на розвиток бізнесу в національній економіці. - C. 262-270.
|
|