Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. 2022 (53) АРХІВ (Всі випуски)
| Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія, Економіка і менеджмент 2022. Вип. 53 |
- Титул.
- Зміст.
- Ляшенко-Щербакова В. В., Гончарук А. Г. Теоретико-методичні аспекти оцінки ефективності діяльності фармацевтичних підприємств. - C. 4-11.
- Білявський В. М., Білявська Ю. В. Бренд роботодавця у фармацевтичному менеджменті. - C. 12-20.
- Шевчук В. О. Концептуалізація поняття "світовий ринок праці". - C. 22-27.
- Огренич Ю. О., Зaйцев Є. А. Інноваційний розвиток діяльності банків України: тенденції, стан та фінансове забезпечення (на прикладі АТ "ПУМБ"). - C. 29-36.
- Мискін Ю. І., Гринишин М. І., Денещук К. С. Обліково-аналітичні технології формалізації цінності підприємства в умовах діджиталізації. - C. 38-43.
- Шерстюк О. Л., Жук Н. Л. Облікові параметри розкриття інформації щодо фінансових резервів підприємств. - C. 44-50.
- Захарченко В. І., Меркулов М. М., Фоміна Н. М. Формування освітніх систем з адаптивним управлінням. - C. 52-64.
- Божкова В. В., Штика Ю. М., Мірошніченко С. П. Ризикостійкість як передумова забезпечення стійкого розвитку промислових підприємств на інноваційній основі. - C. 65-68.
- Illiashenko N., Esmanov O. Branding as a strategic direction for the development of the educational sphere. - C. 69-74.
- Манн Р. В., Махно С. В. Підвищення інноваційного потенціалу промислового підприємства як ключовий фактор його стійкого розвитку. - C. 75-80.
- Ананьєва Ю. В. Транснаціональні корпорації та їх роль у формуванні стратегій управління фінансовими ризиками. - C. 81-86.
- Вихідні відомості.
|
|