Наукові записки Малої академії наук України. 2024 (1) АРХІВ (Всі випуски)
| Наукові записки Малої академії наук України 2024. Вип. 1 |
- Титул.
- Зміст.
- Бабійчук С. М., Васинюк Т. В Можливість використання супутникових знімків у дослідницькій діяльності учнів Малої академії наук України в умовах російсько-української війни. - C. 3-12.
- Бабчук Л. Р., Бабчук Ю. С. Негативний вплив присвоєння росіянами відкриттів у хімії, здійснених ученими інших країн світу, на формування світогляду студентів під час освітнього процесу. - C. 13-20.
- Башкиров О. М., Крушеницький О. П., Дмитренко А. Ю. Новітні інформаційні технології для підготовки фахівців кібероборони сектору безпеки і оборони. - C. 21-29.
- Білоус П. О. Турнір "Сила фізики" як підґрунтя для розвитку в учнів творчих здібностей. - C. 30-38.
- Ковалькова Т. О., Тимошенко А. А. Взаємозв’язок ціннісно-смислових та індивідуально-психологічних компонентів у процесі формування професійної спрямованості майбутніх психологів. - C. 39-49.
- Королюк Г. Ф. Тяжка доля іммігрантів з України як сюжетна канва роману І. Роздобудько "Я знаю, що ти знаєш, що я знаю". - C. 50-56.
- Левківська Л. В., Левківський С. А. Використання інформаційних технологій у вищій школі. - C. 57-66.
- Нагорна Н. О., Шовкова-Альохіна А. О. Особливості розвитку інноваційної культури засобами художньо-дизайнерської діяльності. - C. 67-75.
- Нечволода Л. В., Крикуненко К. М. Застосування математичних методів та інформаційних технологій для діагностики інтелектуальних здібностей учнів спортивних шахових шкіл. - C. 76-84.
- Срібна Ю. А., Колодяжний А. В. Вплив графічної підготовки на формування інформаційно комунікаційної компетентності майбутніх учителів технологій. - C. 85-92.
- Срібна Ю. А., Мартиненко О. Г. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій як засобу ефективного розвитку дизайнерської компетентності майбутніх фахівців у галузі технологічної освіти. - C. 93-101.
- Титаренко В. П., Срібна Ю. А., Нагорна Н. О. Адаптація та інтеграція міждисциплінарних підходів у навчальний процес для формування у майбутніх фахівців професійно технологічної освіти комплексних практичних навичок згідно з концепцією НУШ. - C. 102-110.
|
|