Вісник економічної науки України. 2024 (1) АРХІВ (Всі випуски)
| Вісник економічної науки України 2024. Вип. 1 |
- Титул.
- Зміст.
- Столяров В. Ф., Шинкарюк О. В., Воробей С. І. Основи формування метрології циклічності розвитку національної економіки. - C. 3-15.
- Залознова Ю. С., Сердюк О. С. Стимулювання розвитку смарт-енергосистем. - C. 16-23.
- Череватський Д. Ю., Лях О. В., Стіблій А. В., Колібаба М. В. Фірми-доньки і фірми-невістки в контексті загроз прозорості ринку. - C. 24-31.
- Солдак М. О., Ліщук О. В. Потенціал створення просторових підприємницьких систем на раніше існуючих виробничих майданчиках. - C. 32-41.
- Гаврилова Н. В. Оцінка реальних інвестицій в економіку України. - C. 42-48.
- Луньов Л. Є. Науково-методичні підходи до визначення поняття "поводження з відходами". - C. 49-56.
- Лазоренко Л. В., Мотузка О. М. Консалтинг в сфері антикризового управління. - C. 57-60.
- Петрова І. П. Досвід реалізації інвестиційних проєктів на засадах партнерства влади, бізнесу та суспільства в Україні. - C. 61-67.
- Шишка І. В. Оцінка доцільності основних векторів "стратегії розвитку системи охорони здоров’я до 2030 року". - C. 68-73.
- Франко О. І. Теоретичні підходи до визначення економічної сутності корпоративного контролю в акціонерних товариствах. - C. 74-81.
- Лазарчук О. О. Економічні наслідки дистанційної роботи для безперервності бізнесу та ефективності: виклики і стратегічні підходи. - C. 82-86.
- Мішустіна Т. С. Концептуальні методологічні підходи до формувань екосистем в умовах цифрової трансформації. - C. 87-93.
- Літвяк А. В. Особливості реалізації державної підтримки інноваційних процесів на ринку мистецьких освітніх послуг у контексті економічної взаємодії. - C. 94-103.
- Пасечник І. В. Економічне стратегування та заходи щодо підвищення ефективності інноваційно-проєктної діяльності позашкільних мистецьких освітніх закладів. - C. 104-112.
- Гриценко С. І., Котляр І. А. Оптимізація логістичних бізнес-процесів з використанням цифрових технологій. - C. 113-117.
- Гуцалюк О. М., Василенко В. А., Вірієнко І. С. Впровадження інноваційних технологій маркетингового менеджменту в інтеграційну діяльність корпоративних підприємств. - C. 118-123.
- Перебийніс В. І., Рогоза М. Є., Миколенко І. Г., Кононенко Ж. А., Вітрюк Н. М. Оцінка ефективності управління логістичною діяльністю суб’єктів господарювання в територіальних громадах. - C. 124-130.
- Гедз М. Й., Вишневська В. А., Науменко С. Д. Маркетингові стратегії та економічні ризики цифровізації інтеграційно-диверсифікаційних процесів в корпоративному менеджменті. - C. 131-138.
- Ярошевська О. В., Красноступ В. М. Теорія фінансового аналізу стану підприємств України. - C. 139-144.
- Никон Ю. Є. Цифрові технології в процесах розвитку підприємств в умовах глобальних криз та пост-кризових періодів. - C. 145-149.
- Антонюк В. П. Потреба відбудови економіки регіонів України та роль смарт-спеціалізації в її забезпеченні. - C. 150-159.
- Іванов С. М., Відоменко М. Ю. Моделювання якості життя методами машинного навчання. - C. 160-175.
- Велич постаті академіка економічних наук України, професора Євгена Миколайовича Палиги. - C. 176-177.
- Анотації. - C. 178-191.
|
|