Економіка харчової промисловості. 2024, 16 (2) АРХІВ (Всі випуски)
| Економіка харчової промисловості 2024. Вип. 2 |
- Титул, зміст.
- Kuprina N., Baraniuk Kh. Strategic management accounting and strategic analysis as tools for ensuring the efficiency of business entities and their competitiveness. - C. 3-9.
- Шандрівська О. Є., Кузбит І. Б. Аналіз тенденцій регіонального ринку хліба в період збурень (на прикладі м. Києва та Київської області). - C. 10-24.
- Щербак А. В., Нікішина О. В. Сучасні тренди розвитку вітчизняного ринку вина та шляхи імпортозаміщення в умовах нестабільності. - C. 25-33.
- Купріна Н. М., Шкарупа С. С., Антонюк О. П. Фінансові результати діяльності підприємств: сучасні аспекти методики аналізу в системі управління та розвитку діяльності суб’єктів АПК України. - C. 34-43.
- Седікова І. О., Седіков Д. В. Соціальне інвестування як елемент стратегії корпоративної соціальної відповідальності. - C. 44-51.
- Budiakova O., Pryharska D. Opportunities for implementing the bioeconomy in the pharmaceutical business. - C. 52-58.
- Замлинський В. А., Давиденко І. В., Гура О. Л., Соловйова О. М., Машин А. Г. Стратегії антикризового управління туристичних підприємств в умовах циркулярної економіки. - C. 59-68.
- Кошечкін А. Б. Передумови формування і розвитку людського капіталу в контексті цифровізації світової економіки. - C. 69-77.
- Бєлобородова М. В. Культурна спадщина як складова сталого розвитку туристично-рекреаційної системи регіону. - C. 78-88.
|
|