Наукові записки Малої академії наук України. 2024 (2) АРХІВ (Всі випуски) 
 | Наукові записки Малої академії наук України 2024. Вип. 2 |
- Титул.
- Зміст.
- Довгий С. О., Терлецька К. В. Система математичної освіти в Національному центрі "Мала академія наук України" як інструмент подолання освітніх втрат. - C. 4-12.
- Бабійчук С. М. Впровадження технологій дистанційного зондування Землі в освітній процес Малої академії наук України: ретроспектива, сучасний стан і перспектива. - C. 13-22.
- Широков В. А., Надутенко В. В., Стрижак О. Є., Грітчина А. І., Яременко А. А. Лексикографічні аспекти оцінювання інтелектуального потенціалу учнів. - C. 23-36.
- Копійка О. В. Геоінформатика в системах підтримки прийняття рішень. - C. 37-47.
- Приходнюк В. В., Горборуков В. В., Довга М. І. Автоматизована побудова освітніх наративів як засіб інформаційно-аналітичної підтримки позашкільної освіти. - C. 48-57.
- Атамась А. І., Чернецький І. С., Василенко В. В. Радіоастрономічний апаратний комплекс моніторингу метеорів для STEM-центру Малої академії наук України. - C. 58-66.
- Довга М. І., Приходнюк В. В., Яременко А. А. Регуляція використання генеративного ШІ в школі: чи може ChatGPT допомогти вчителю розрізнити авторський текст та штучно згенерований?. - C. 67-76.
- Kuzmenko O. S., Savchenko I. M., Demianenko V. B., Kotenko T. M. Formation of a gender-sensitive environment in the innovative transformation of the scientific and educational space: the aspect of STEM education. - C. 77-90.
- Шаповалов Є. Б., Білик Ж. І., Шаповалов В. Б., Чернецький І. С., Пащенко Є. Ю. Сучасний вимір проведення експедицій: досвід МАНЛаб та онтологічна обробка даних. - C. 91-102.
- Пещеріна Т. В. Теоретичні і практичні засади організації освітньої діяльності в Національному центрі "Мала академія наук України". - C. 103-110.
- Андрєєв А. М., Андрєєва О. А. Творче середовище як фактор результативності STEАM-підходу до проєктної діяльності здобувачів освіти. - C. 111-118.
- Касьянов Д. В. Гейміфікація в сучасних українських дослідженнях. - C. 119-127.
- Lukianova L. B., Symela K. F., Ovcharuk O. V. Exploring the potential of online scientific research to meet modern needs: international perspective. - C. 128-136.
- Шевченко І. М. Наукове мовлення: лінгвістичні і педагогічні аспекти. - C. 137-148.
|
|