Наукові записки Малої академії наук України. 2024 (3) АРХІВ (Всі випуски) 
 | Наукові записки Малої академії наук України 2024. Вип. 3 |
- Титул.
- Зміст.
- Голіяд І. С., Тропіна М. А. Формування графічної компетентності в умовах інноваційно-освітнього кластера. - C. 3-12.
- Дембіцька С. В. Сугерування штучним інтелектом вибору індивідуальної освітньої траєкторії: психологічний аспект. - C. 13-20.
- Іванова С. М., Кільченко А. В., Новицька Т. Л. Відкриті освітньо-наукові інформаційні системи як інструмент моніторингу електронних наукових фахових видань. - C. 21-33.
- Клєопа І. А., Прозор О. П., Петрук В. А. Впровадження викладання вищої математики у дистанційному навчанні: практичний досвід та виклики. - C. 34-42.
- Kravchenko T. V. Digital technologies in the ESP course for developing terminological competence. - C. 43-50.
- Кравчина О. Є. Цифрові інструменти у формуванні підприємницької компетентності вчителів: виклики та можливості. - C. 51-62.
- Кудикіна Н. В., Романенко Л. В., Савченко Я. В. Використання вебквесту як ігрової інформаційно-комунікаційної технології у процесі підготовки майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти. - C. 63-71.
- Лобода С. М., Родіонов П. Ю., Родіонова О. В. Актуальні практики вивчення мультимедійних технологій у процесі підготовки фахівців галузі ІТ. - C. 72-79.
- Лупінович С. М., Лапшина І. С., Фотул М. І. Шляхи забезпечення ефективного освітнього процесу із застосуванням елементів дистанційного навчання. - C. 80-88.
- Нікітіна О. О., Кіндей Л. Г. Особливості формування комунікативної компетентності учнів 1 класу НУШ. - C. 89-97.
- Одинцова Г. С. Використання текстів "нової природи" у процесі вивчення мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі. - C. 98-104.
- Сороко Н. В. Цифрові методи діагностики ефективності STEAM-орієнтованого навчального середовища закладу загальної середньої освіти. - C. 105-113.
- Стойчик Т. I., Сергеєва Л. М., Сулима Т. С., Тарасова О. В., Кравченко М. В. Технологiя планування професiйного розвитку кар’єри як основа у формуваннi фахiвця. - C. 114-122.
- Туров М. П. Приклади використання законів розвитку технічних систем і теорії розвитку колективу як запоруки успішності стартапів і корпорацій. - C. 123-134.
|
|