Економіка харчової промисловості. 2024, 16 (4) АРХІВ (Всі випуски) 
 | Економіка харчової промисловості 2024. Вип. 4 |
- Титул, зміст.
- Ласкаєв О. М. Трансформація інформації як фактор ризику в діяльності міні-хлібопекарень м. Одеси. - C. 3-9.
- Шалений В. А. Розвиток категоріально-понятійного апарату антикризового управління в контексті синергетичної парадигми. - C. 10-15.
- Волкова А. Ю., Маркова T. Д., Левчук Ю. С. Бенчмаркінг як інструмент пошуку найкращих практик у стимулюванні розвитку регіонів. - C. 16-21.
- Харахаш О. В., Іванченкова Л. В. Роль цифрових маркетингових стратегій у розвитку малого та середнього бізнесу в умовах економічного відновлення України. - C. 22-28.
- Савенко І. І., Седікова І. О., Асауленко Н. В. Ефективність інвестування в умовах ризику та невизначеності. - C. 29-35.
- Седікова І. О., Савенко І. І., Седіков Д. В. Інвестиційна привабливість харчових підприємств України в післявоєнний період. - C. 36-46.
- Добрянська Н. А., Лебедєва В. В., Курченко Д. С. Сталий розвиток регіонів через публічне управління туризмом: механізми, виклики та перспективи. - C. 47-52.
- Козак К. Б., Ряшко Г. М., Москвічова О. М., Шуба А. В. Впровадження інноваційних технологій з метою покращення сервісно-виробничих процесів підприємств сфери гостинності. - C. 53-58.
|
|