Соціологія: теорія, методи, маркетинг. 2025 (1) АРХІВ (Всі випуски) 
 | Соціологія: теорія, методи, маркетинг 2025. Вип. 1 |
- Титул.
- Зміст.
- Дембіцький С., Бурова О., Гломозда Д., Соболєва Н., Буров І., Мариніч І. Вплив стресових станів на ціннісно-мотиваційну сферу українців під час війни. - C. 5–24.
- Самчук Г., Безрукова О. Соціологія геноциду: український досвід та виклики осмислення. - C. 25–42.
- Резнік О. Політичні наслідки травматичного досвіду українців у широкомасштабній війні. - C. 43–60.
- Гетман Ю. Інституціоналізація громадсько-політичної онлайн-активності українців за умов великої війни. - C. 61–78.
- Савельєв Ю., Багацька О. Наративи замість сценаріїв: що було не так із прогнозуванням повномасштабного російського вторгнення в Україну?. - C. 79–89.
- Храбан Т., Храбан М. Ґендерний аналіз: принципи та концептуальні схеми. - C. 90–104.
- Шульга М. Уяви та очікування в образах майбутнього. - C. 105–138.
- Отрешко Н. Мікро-макро синтез на прикладі теорій соціальних практик у соціології. - C. 139–154.
- Pryshva R. Ukrainian society between cabinet war and total war. - C. 155–181.
- Goroshko O. The 16th European Sociological Association Conference: "Tension, Trust and Transformation” (Porto, Portugal, 27–30 August, 2024). - C. 182–186.
- Бурлачук В. Король-наратор, сюжет існування та війна. Деякі думки з приводу книжки Дм. Бикова "VZ. Портрет на тлі нації". - C. 187–190.
- Дискусія "Час і темп у роботі українських дослідниць: "повільна" vs "швидка" наука". - C. 191–204.
|
|