Задача оптимизации рекламной деятельности страховой компании и алгоритм ее решения / Охрименко М. Г., Дзюбан И. Ю. (2009)
web address of the page http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000466543 Cybernetics and Systems Analysis А - 2019 / Issue (2009, Т. 45, № 2)
Охрименко М. Г., Дзюбан И. Ю. Задача оптимизации рекламной деятельности страховой компании и алгоритм ее решения Розглянуто задачу оптимізації рекламної діяльності страхової компанії, яка складається з n підрозділів (філій страхування). Знайдено оптимальне керування для кожного з підрозділів страхової компанії у замкнутому вигляді (аналітичний розв'язок) за наявності обмежень витрат на рекламу. Числовий розв'язок для 3-вимірного випадку ілюструє якісну поведінку оптимальних керувань і фазових координат.
Бібліографічний опис: Охрименко М. Г., Дзюбан И. Ю. Задача оптимизации рекламной деятельности страховой компании и алгоритм ее решения. Кибернетика и системный анализ. 2009. Т. 45, № 2. С. 159-165. URL: http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000466543 | Cybernetics and Systems Analysis / Issue (2009, 45 (2))
Transliteration
Okhrimenko M. G., Dzjuban I. Ju. Zadacha optimizatsii reklamnoj dejatelnosti strakhovoj kompanii i algoritm ee reshenija
Cite: Okhrimenko, M. G., Dzjuban, I. Ju. (2009). Zadacha optimizatsii reklamnoj dejatelnosti strakhovoj kompanii i algoritm ee reshenija. Cybernetics and Systems Analysis, 45 (2), 159-165 http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000466543 [In Russian]. |
|
|