web address of the page
http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000466545
Cybernetics and Systems Analysis А - 2019 /
Issue (2009, Т. 45, № 2)
Пустовая С. В.
Зависимость показателей функционирования call-центра от распределения времени пребывания вызовов на орбите
Наведено опис процесу функціонування call-центру як системи масового обслуговування (СМО) з поверненнями. Розглянуто залежність показників функціонування call-центру від розподілу часу перебування на циклі орбіти: марковського і двофазного ерлангівського. Побудовано аналітичну модель СМО типу M/M/c///<$E E sub 2>. Виконано асимптотичний аналіз деяких параметрів систем M/M/c/0/2//M і M/M/c/0/2//<$E E sub 2>. Розроблено програму розв'язання систем M/M/c/0/N//<$E E sub 2> і M/M/c/0/N//M з використанням технології розріджених матриць.
Бібліографічний опис:
Пустовая С. В. Зависимость показателей функционирования call-центра от распределения времени пребывания вызовов на орбите. Кибернетика и системный анализ. 2009. Т. 45, № 2. С. 170-183. URL: http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000466545