web address of the page
http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000468143
Cybernetics and Systems Analysis А - 2019 /
Issue (2010, Т. 46, № 3)
Пустовая С. В.
Исследование call-центров как систем массового обслуживания с повторными вызовами
Розглянуто математичні моделі call-центрів, які враховують повторні виклики, а також специфіку і основні аспекти складання моделей call-центрів як систем з повторними викликами. Розглянуто системи масового обслуговування типу M/M/c/0/L/Hj, M/M/c/0///E2, M/M/c/0/L//E2 як моделей call-центрів. Наведено числові результати для показників функціонування цих систем.
Бібліографічний опис:
Пустовая С. В. Исследование call-центров как систем массового обслуживания с повторными вызовами. Кибернетика и системный анализ. 2010. Т. 46, № 3. С. 162-168. URL: http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000468143