Social indices: theory and practice / Saienko, Yu., Pryvalov, Yu., Chepurko, H., Honcharuk, O., Piddubnyi, V., Sapielkin, Yu., Khodorivska, N. (2014)
web address of the page http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000482594 Sociology: Theory, Methods, Marketing Б - 2020 / Issue (2014, № 2)
Саєнко Ю., Привалов Ю., Чепурко Г., Гончарук О., Піддубний В., Сапєлкін Ю., Ходорівська Н. Соціальні індекси: теорія і практика
Бібліографічний опис: Саєнко Ю., Привалов Ю., Чепурко Г., Гончарук О., Піддубний В., Сапєлкін Ю., Ходорівська Н. Соціальні індекси: теорія і практика. Соціологія: теорія, методи, маркетинг. 2014. № 2. С. 101-127. URL: http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000482594 | Sociology: Theory, Methods, Marketing / Issue (2014, 2)
Saienko Yu., Pryvalov Yu., Chepurko H., Honcharuk O., Piddubnyi V., Sapielkin Yu., Khodorivska N. Social indices: theory and practice
Cite: Saienko, Yu., Pryvalov, Yu., Chepurko, H., Honcharuk, O., Piddubnyi, V., Sapielkin, Yu., Khodorivska, N. (2014). Social indices: theory and practice. Sociology: Theory, Methods, Marketing, 2, 101-127. http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000482594 [In Ukrainian]. |
|
|