An Information-Logical Model for Determining Consumer Priorities in Electronic Commerce Based on Clustering and Classifying a Client's Personal and Consumer Profile / Purskyi, O. I., Kharchenko, O. A., Chernyshova, D. D. (2018)
web address of the page http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000937893 The problems of economy Б - 2019 / Issue (2018, № 3)
Пурський О. І., Харченко О. А., Чернишова Д. Д. Інформаційно-логічна модель визначення споживчих пріоритетів в електронній торгівлі на основі кластерного розподілу та класифікації особистого та споживчого профілю клієнта
Бібліографічний опис: Пурський О. І., Харченко О. А., Чернишова Д. Д. Інформаційно-логічна модель визначення споживчих пріоритетів в електронній торгівлі на основі кластерного розподілу та класифікації особистого та споживчого профілю клієнта. Проблеми економіки. 2018. № 3. С. 132-143. URL: http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000937893 | The problems of economy / Issue (2018, 3)
Purskyi O. I., Kharchenko O. A., Chernyshova D. D. An Information-Logical Model for Determining Consumer Priorities in Electronic Commerce Based on Clustering and Classifying a Client's Personal and Consumer Profile
Cite: Purskyi, O. I., Kharchenko, O. A., Chernyshova, D. D. (2018). An Information-Logical Model for Determining Consumer Priorities in Electronic Commerce Based on Clustering and Classifying a Client's Personal and Consumer Profile. The problems of economy, 3, 132-143. http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000937893 [In Ukrainian]. |
|
|