Фактори, що впливають на ефективність мерчандайзингу для провідних підприємств сокової галузі України / Лазуткіна А. В. (2011)
Ukrainian

English  Economy of Industry   /     Issue (2011, 1)

translit Transliteration


Lazutkina A. V.
Faktory, shcho vplyvaiut na efektyvnist merchandaizynhu dlia providnykh pidpryiemstv sokovoi haluzi Ukrainy


Cite:
Lazutkina, A. V. (2011). Faktory, shcho vplyvaiut na efektyvnist merchandaizynhu dlia providnykh pidpryiemstv sokovoi haluzi Ukrainy. Economy of Industry, 1, 190-196 http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000062180 [In Ukrainian].

 

Інститут інформаційних технологій НБУВ


+38 (044) 525-36-24
Голосіївський просп., 3, к. 209
м. Київ, 03039, Україна