Розрахунок вартості рекламної кампанії із використанням нечіткого методу групового урахування аргументів (НМГУА) / Мізерака М. Ю. (2012)
Ukrainian

English  Food Industry Economics   /     Issue (2012, 2)

translit Transliteration


Mizeraka M. Yu.
Rozrakhunok vartosti reklamnoi kampanii iz vykorystanniam nechitkoho metodu hrupovoho urakhuvannia arhumentiv (NMHUA)


Cite:
Mizeraka, M. Yu. (2012). Rozrakhunok vartosti reklamnoi kampanii iz vykorystanniam nechitkoho metodu hrupovoho urakhuvannia arhumentiv (NMHUA). Food Industry Economics, 2, 57-62 http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000172564 [In Ukrainian].

 

Інститут інформаційних технологій НБУВ


+38 (044) 525-36-24
Голосіївський просп., 3, к. 209
м. Київ, 03039, Україна