Сучасний маркетинг як основний аспект підвищення ефективної діяльності овочевих підприємств / Гуменюк А. В., Школенко О. Б., Дем'янишина О. А. (2016)
Ukrainian

English  Business Inform   /     Issue (2016, 9)

Humeniuk A. V., Shkolenko O. B., Demianyshyna O. A.
Contemporary Marketing as a Core Aspect of Enhancing the Efficient Activity of Vegetable Enterprises


Cite:
Humeniuk, A. V., Shkolenko, O. B., Demianyshyna, O. A. (2016). Contemporary Marketing as a Core Aspect of Enhancing the Efficient Activity of Vegetable Enterprises. Business Inform, 9, 268-273. http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000596513 [In Ukrainian].

 

Інститут інформаційних технологій НБУВ


+38 (044) 525-36-24
Голосіївський просп., 3, к. 209
м. Київ, 03039, Україна