Стратегічні рішення просування на ринок інноваційного продукту зі вторинної сировини виноробства / Лагодієнко В. В., Голодонюк О. М., Мільчева В. В. (2018)
Ukrainian

English  Food Industry Economics   /     Issue (2018, 10 (3))

Lahodiienko V. V., Holodoniuk O. M., Milcheva V. V.
Strategic solutions at promotion of the innovative product from secondary wine-making raw materials to the market


Cite:
Lahodiienko, V. V., Holodoniuk, O. M., Milcheva, V. V. (2018). Strategic solutions at promotion of the innovative product from secondary wine-making raw materials to the market. Food Industry Economics, 10 (3), 41-47. http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000939618 [In Ukrainian].

 

Інститут інформаційних технологій НБУВ


+38 (044) 525-36-24
Голосіївський просп., 3, к. 209
м. Київ, 03039, Україна