Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямів інноваційного розвитку промислового підприємства у сфері товарної політики / Летуновська Н. Є., Сигида Л. О. (2019)
Ukrainian

English  Business Inform   /     Issue (2019, 4)

Letunovska N. Ye., Syhyda L. O.
Marketing Researches as the Instrument for Determining the Strategic Directions of Innovative Development of an Industrial Enterprise in the Sphere of Product Policy


Cite:
Letunovska, N. Ye., Syhyda, L. O. (2019). Marketing Researches as the Instrument for Determining the Strategic Directions of Innovative Development of an Industrial Enterprise in the Sphere of Product Policy. Business Inform, 4, 97-105. http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001007819 [In Ukrainian].

 

Інститут інформаційних технологій НБУВ


+38 (044) 525-36-24
Голосіївський просп., 3, к. 209
м. Київ, 03039, Україна