Статистичні й облікові аспекти формування і оцінювання економічних показників розвитку соціальних медіа як суб'єктів бізнесу України / Цаль-Цалко Ю. С., Мороз Ю. Ю. (2019)
Ukrainian

English  The problems of economy   /     Issue (2019, 4)

Tsal-Tsalko Yu. S., Moroz Yu. Yu.
Statistical and Accounting Aspects of the Formation and Assessment of Economic Indicators for the Development of Social Media as Business Entities in Ukraine


Cite:
Tsal-Tsalko, Yu. S., Moroz, Yu. Yu. (2019). Statistical and Accounting Aspects of the Formation and Assessment of Economic Indicators for the Development of Social Media as Business Entities in Ukraine. The problems of economy, 4, 223-230. http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001108209 [In Ukrainian].

 

Інститут інформаційних технологій НБУВ


+38 (044) 525-36-24
Голосіївський просп., 3, к. 209
м. Київ, 03039, Україна