інтернет-адреса сторінки:
http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001541804
Бізнес Інформ
Б - 2019 /
Випуск (2024, № 10)
Птащенко О. В., Алієв Е. Ш.
Інтеграція предиктивної аналітики до маркетингового управління: вплив на розробку стратегій просування брендів в умовах цифрової економіки
Повний текст публікації буде доступним після 01.11.2025 р. - через 217 днів
Бібліографічний опис:
Птащенко О. В., Алієв Е. Ш. Інтеграція предиктивної аналітики до маркетингового управління: вплив на розробку стратегій просування брендів в умовах цифрової економіки. Бізнес Інформ. 2024. № 10. С. 509-515. URL: http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001541804