Бізнес Інформ. 2019 (5) АРХІВ (Всі випуски)
| Бізнес Інформ 2019. Вип. 5 |
- Титул, зміст.
- Халіна О. В. Становлення багатополярності як альтернативи однополярній моделі світу в умовах формування нових центрів впливу. - C. 8-13.
- Гражевська Н. І., Шемахіна І. В. Конвергентно-дивергентний розвиток національних економік в умовах фінансіалізації. - C. 14-19.
- Севрук І. М., Тропиніна А. С. Конкурентоспроможність національної економіки в умовах глобалізації. - C. 20-28.
- Пугачевська К. С., Рупчева А. О. Перспективи розвитку експорту України за умов євроінтеграції. - C. 29-37.
- Хвостіна І. М., Івасів І. І. Європейський досвід підтримки малого підприємництва та можливості його адаптації в Україні. - C. 38-42.
- Онацький М. Ю. Республіка Таджикистан у системі міжрегіонального співробітництва на початку ХХІ ст.. - C. 43-49.
- Комарницька Г. О. Класифікація проектів державно-приватного партнерства. - C. 50-55.
- Болгарова Н. К., Паневник Т. М. Пріоритетні аспекти інвестиційної привабливості України. - C. 56-61.
- Залізко В. Д., Старинець О. Г., Микула Р. В. Інноваційні засоби діджиталізації послуг в об’єднаних територіальних громадах. - C. 62-66.
- Пілевич Д. С. Теоретичне підґрунтя розвитку електронного бізнесу. - C. 67-72.
- Белявцева В. В. Наукове забезпечення і практика переформатування районів області. - C. 73-79.
- Василів В. Б., Безтелесна Л. І. Оцінка економічного впливу університету на розвиток регіону. - C. 80-85.
- Бондаренко О. М., Мараренко Д. О., Кобзар Д. Ю. Визначення конкурентних переваг ЗВО в умовах глобалізації. - C. 86-91.
- Любчик Л. М., Грінберг Г. Л., Воронін А. В. Кризові моделі економічної динаміки. - C. 92-97.
- Kovalova K. O., Misiura I. Y. Modeling and Forecasting Ukraine’s Population by Time Series Using the Matlab Econometrics Toolbox. - C. 98-105.
- Дмитренко О. В., Іващенко П. О. Моделювання і прогнозування циклічної поведінки дискретного часового ряду за методом ковзного фокусу. - C. 106-110.
- Головня О. М. Сучасні детермінанти системних соціально-економічних трансформацій готельного бізнесу. - C. 111-116.
- Лісовська О. О. Прогнозування основних показників діяльності на ринку медичних страхових послуг в Україні. - C. 117-122.
- Горбаль Н. І., Шаровський Я. О., Ярошенко В. В. Конкурентна ситуація на ринку поштового зв’язку України. - C. 123-128.
- Сухонос М. К., Стаматін О. В. Огляд світових безготівкових систем оплати проїзду в громадському транспорті. - C. 129-135.
- Гапоненко О. Є., Дичко О. О., Шеянова Е. Д. Реалізація технологічного процесу виробничо-торговельного підприємства (на прикладі ПрАТ "Вінницька харчосмакова фабрика"). - C. 136-141.
- Назаров Н. К., Бараннік І. О. Економічна безпека експортно-імпортного потенціалу підприємства. - C. 142-149.
- Вашай Ю. В., Дорошенко О. О. Методичні аспекти дослідження стану виробничої безпеки держави в умовах військово-політичної нестабільності. - C. 150-156.
- Агавердієва Х. Ф., Іванісов О. В., Лебединська О. С. Соціальний аудит у теоретичному полі соціальної відповідальності. - C. 157-161.
- Кривицька О. Р. Оцінка діяльності компаній зі страхування життя з застосуванням кореляційного аналізу. - C. 162-168.
- Мосієвич О. О. Структурування угод при венчурному фінансуванні. - C. 169-173.
- Амалян А. В., Амалян Н. Д. Еволюція бізнес-моделей боргового краудфандингу. - C. 174-179.
- Ромашко О. М., Бариляк В. О. Теоретичні засади формування механізму управління фінансовими ресурсами підприємства. - C. 180-184.
- Поляновський Г. А. Стратегічні орієнтири вдосконалення фінансування державних закладів вищої освіти України. - C. 185-191.
- Чобіток В. І. Формування системи оцінки персоналу на підприємстві: сучасні системи та технології. - C. 192-196.
- Цимбалюк С. О., Пінчук В. О. Оцінювання конкурентоспроможності системи управління персоналом з використанням інструментарію бенчмаркінгу. - C. 197-203.
- Mukha S. V. Modern Ukrainian Corporate Culture and Transformation of Business Processes. - C. 204-209.
- Когут І. В., Лебідь Т. В. Перспективи впровадження проектів організації виробництва та реалізації органічної продукції в Україні. - C. 210-216.
- Шатайло О. А. Змістовна характеристика системи антикризового управління. - C. 217-226.
- Чернобай Л. І., Широн Ю. О. Емоційний інтелект в системі менеджменту. - C. 227-232.
- Григор’єва Ю. А. Системи омніканальних каналів комунікації автодилерів. - C. 233-238.
- Ус М. І. Сегментування та вибір партнерів підприємства в процесі здійснення маркетингової діяльності. - C. 239-245.
- Щетініна Л. В., Рудакова С. Г., Труш О. А. Маніпулятивний вплив масмедіа: механізм, наслідки та рекомендації щодо протидії. - C. 246-252.
|
|