Наукові записки Малої академії наук України. 2017 (10) АРХІВ (Всі випуски)
| Наукові записки Малої академії наук України 2017. Вип. 10 |
- Титул.
- Зміст.
- Стрижак О., Патрикеєва О. Вступне слово. - C. 5-7.
- Патрикеєва О., Черноморець В. Сучасні засоби формування STEM-грамотності. - C. 8-16.
- Андрієвська В., Білоусова Л. Міждисциплінарний підхід до навчання учнів молодшого шкільного віку у форматі STEAM-освіти. - C. 17-25.
- Корсак К. Національна нооосвіта для ХХІ століття. - C. 26-34.
- Бутурліна О. Філософсько-освітня рефлексія STEM-інновацій. - C. 35-46.
- Савченко І., Савченко Я. STEM-освіта як ключовий фактор формування креативної особистості юного дослідника. - C. 47-60.
- Ростока М. STEM-підхід у контексті формування інтелектуального потенціалу України. - C. 60-67.
- Кальной С. Концептуальна модель організації корпоративної бази знань, як засобу інформаційної підтримки STEM-освіти. - C. 68-75.
- Постова К. Передумови та перспективи STEM-освіти в Україні. - C. 75-82.
- Лозова О., Горбенко С., Гончарова Н. Використання засобів STEM-навчання в умовах модернізації системи позашкільної освіти. - C. 82-87 .
- Стрижак О., Чернецький І., Поліхун Н., Сліпухіна І. Ключові поняття STEM-освіти. - C. 88-103.
- Гончарова Н. Понятійно-категоріальний апарат з проблеми дослідження аспектів STEM-освіти. - C. 104-114.
- Крутій К., Грицишина Т., Стеценко І. STREAM – освіта для дошкільників або "стежинки у всесвіт". - C. 115-122.
- Вербицький В. Впровадження агробіологічної STEM-освіти. - C. 123-131.
- Кузьменко О. Фізичний експеримент як фактор розвитку світи у вищих навчальних закладах технічного профілю. - C. 131-143.
- Воронкін О. Використання елементів STEАM-освіти під час розгляду базових питань шкільної програми фізики з кінематики механічного руху. - C. 144-160.
- Попова М. Онтологічний реєстр архівних документів, пов’язаних з життям, творчістю та вшануванням пам’яті Т. Г. Шевченка, як інструмент STEАM-освіти. - C. 161-173.
- Павлиш Т. Розвиток професійної мобільності викладача інформатики в умовах STEM-освіти. - C. 173-182 .
- Багашова В., Ісак Т. STEM-освіта – від уроку до інновації. - C. 183-196.
- Гриньова О., Цунікова І. Трансформація інформаційно-освітнього середовища в контексті впровадження STEM-навчання. - C. 197-207.
- Бабійчук С. Науково-дослідницькі роботи учнів-членів Київської Малої академії наук, виконані з використанням концепту STEM-освіти. - C. 208-219.
- Лакоза Н., Білик Ж. Природничо-наукова дослідницька екскурсія як елемент STEM-підходу в освіті у контексті організації профільного навчання. - C. 219-232.
- Лавриченко Н. Теоретична і прикладна значущість авторської моделі обдарованості А. Танненбаума. - C. 232-245.
- Кириленко С. Модель навчального закладу як стратегія його інноваційного розвитку. - C. 246-255.
- Бережна Т. Структурні компоненти готовності учителів до здоров’язбережувальної діяльності у загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 256-269.
- Відомості про авторів. - C. 270-273.
|
|