Бізнес Інформ. 2020 (10) АРХІВ (Всі випуски)
| Бізнес Інформ 2020. Вип. 10 |
- Титул, зміст.
- Шабельник Т. В., Марена Т. В., Шабельник М. М. Сучасні підходи до типологізації світових фінансових криз. - C. 6-13.
- Куклін О. В., Пустовійт Р. Ф., Криворучко М. Ю. Євроінтеграційні виклики України. - C. 14-21.
- Адамів М. Є., Коць І. І. Досвід міжнародних організацій щодо сприяння розвитку митних органів: проєкція на Україну. - C. 22-29.
- Чепелюк М. І. COVID-19 як глобальна криза в умовах нової соціоекономічної реальності. - C. 29-35.
- Ahsan D. A. H. The External Debt Problem of Developing Countries. - C. 36-49.
- Вікторов Б. В. Іноземний досвід мережевої взаємодії та можливості його застосування в Україні. - C. 50-56.
- Кухарська Н. О. Інноваційна складова економічного зростання України. - C. 57-66.
- Колєдіна К. О. Аналіз інноваційної активності промислових підприємств Харківської області. - C. 67-73.
- Лісовська Л. С. Обґрунтування сутності та складових цінності взаємодії в інноваційних процесах. - C. 73-80.
- Мних О. Б., Лозинський В. Т., Далик В. П. Активізація процесів деглобалізації та системоутворююча роль високотехнологічних компаній у сучасних процесах фрагментації ринків. - C. 81-88.
- Ковальчук Н. О., Смольнікова К. А., Жалоба К. І. Значення та зміст інвестиційно-інноваційної діяльності вітчизняних підприємств. - C. 89-95.
- Бенько Н. М. Взаємозв’язок структури людського капіталу та інвестицій у людський капітал. - C. 96-104.
- Носач І. В., Водолазська Н. В. Аспекти та методи викладання міжнародних економічних відносин у закладах вищої освіти України. - C. 105-110.
- Міняйло О. І., Зінченко К. А. Формування стратегії регіонального розвитку в Україні. - C. 111-117.
- Сторонянська І. З., Беновська Л. Я. Детермінанти економічного зростання регіонів у новітніх економічних теоріях. - C. 118-127.
- Рудаченко О. О., Клебанова Т. С. Класифікація регіонів України за рівнем формування соціальної напруженості. - C. 128-136.
- Стецик М. Р., Бала Р. Д., Дрималовська Х. В., Бала О. І. Дуальна освіта і зайнятість сучасної молоді в Україні: проблеми та перспективи. - C. 137-142.
- Соболєв В. М., Мусіюк І. О. Тенденції зайнятості в умовах цифрової економіки. - C. 143-148.
- Филипенко О. М., Колєснік Т. С. Методичний інструментарій оцінювання фінансового потенціалу підприємства роздрібної торгівлі. - C. 149-154.
- Ковальова О. В., Самсонова В. В., Гакал Т. О. Відновлення сільського зеленого туризму в умовах COVID-19 як інструмент реновації аграрної економіки. - C. 155-162.
- Rudyk N. V. Small and Medium Business amidst Economic Turbulence: Ukraine’s Experience. - C. 163-172.
- Коцюба О. С. Оцінювання терміну окупності інвестиційного проєкту в межах нечітко-множинної постановки задачі. - C. 173-179.
- Коптєва Г. М. Зрілість бізнес-процесів як основа для оцінки економічної безпеки підприємства торгівлі. - C. 180-189.
- Зіненко К. А. Теоретичні аспекти оцінювання економічної безпеки будівельного підприємства та формування системи її оцінки. - C. 190-196.
- Гарафонова О. І., Нечай І. Ф. Напрями вдосконалення якості продукції ПрАТ "Пиво-безалкогольний комбінат "Радомишль". - C. 197-203.
- Сосновська О. О., Житар М. О. Елементи методології управління економічною безпекою підприємства. - C. 204-213.
- Корепанов О. С., Дашутін В. В. Методичні засади аналізу регіональної диференціації розвитку тваринництва в Україні. - C. 214-220.
- Лазебник Ю. О., Арнаутова Я. А. Методичні засади статистичного аналізу ринку праці в Україні та роль HR-менеджменту в підвищенні якості кадрового потенціалу. - C. 220-227.
- Шкодіна І. В., Сердюк Т. В. Вплив COVID-19 на впровадження міжнародним бізнесом цифрових технологій. - C. 227-232.
- Максименко А. О. Роль інформаційного наповнення вебсайтів ОТГ у процесі формування центро-периферійних взаємодій. - C. 233-240.
- Притис В. І., Кримчак Л. А., Гавловська Н. І. Витік інформації як ключова проблема інформаційно-аналітичного забезпечення економічної безпеки підприємства в умовах цифровізації економіки. - C. 240-247.
- Загреба М. М., Ніколаєв І. В. Використання платформ онлайн-оголошень у комерційній діяльності малого бізнесу. - C. 248-254.
- Шевців Л. Ю., Сподарик Т. І. Організація управлінського обліку на вітчизняних підприємствах у рамках системи обліково-аналітичного забезпечення управління. - C. 255-266.
- Кінзерська Н. В. Класифікація ризиків зовнішньоекономічної діяльності для потреб бухгалтерського обліку. - C. 267-276.
- Литвиненко Н. О., Нашкерська М. М., Фаль Ю. Я. Імпортні операції з товарами: особливості оподаткування та його облікове відображення. - C. 276-285.
- Мельничук М. О., Криштопець Ю. М. Обліково-аналітичне забезпечення управління нематеріальними активами підприємства. - C. 286-293.
- Абрамова І. В. Стан і пріоритети фінансової інклюзії в Україні. - C. 294-300.
- Моргачов І. В., Овчаренко Є. І., Зось-Кіор М. В., Рудяшко А. І. Принципи фінансової стійкості інвестиційних фондів. - C. 301-306.
- Захарова Н. Ю. Підходи до формування й оцінки фінансової стійкості підприємства. - C. 307-315.
- Крилова О. В. Розвиток мікрофінансових організацій в Україні в умовах FinTech трансформації фінансового ринку. - C. 316-325.
- Погореленко Н. П., Юрченко А. Ю. Оцінка процесів управління кредитним портфелем АТ КБ "Приватбанк". - C. 325-332.
- Гнатів В. А., Замасло О. Т. Аналіз ефективності місцевого оподаткування в Україні. - C. 332-338.
- Тюріна М. М. Податкове навантаження в управлінні основними засобами транспортних підприємств в Україні. - C. 339-348.
- Nashchekina O. M., Nwafor F. N., Tymoshenkov I. V. Aligning the Interests of Business and Society: Shared Value, Integrated Value, And Corporate Social Responsibility. - C. 349-361.
- Титикало В. С. Концептуальні основи формування організаційно-економічного механізму процесно-орієнтованого управління. - C. 361-369.
- Буднік М. М., Іванова Я. Ю. Підходи та моделі управління змінами на підприємстві. - C. 370-376.
- Юхман Я. В. Адаптивно-орієнтована система управління підприємствами: теоретичні аспекти. - C. 376-383.
- Проскурніна Н. В. Трансформація бізнес-моделей підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізації. - C. 384-391.
- Залуцька Х. Я. Формування комбінованих сценаріїв диверсифікаційно-інтеграційного розвитку підприємства: вибір стратегічного напряму на альтернативній основі. - C. 392-399.
- Секірож Я. В. Стратегічні позиції сталого розвитку машинобудівних підприємств: інноваційне забезпечення. - C. 400-407.
- Ван Д. Світові тенденції в управлінні бізнес-процесами підприємства. - C. 407-412.
- Buchna Y. A., Davydov D. S. Changes in the Advertising Industry in the Context of the Global Lockdown-2020: Economic and Social Issues. - C. 413-419.
- Пасмор М. С., Демченко С. В., Зайцева Д. В. Аналіз маркетингових інструментів у сфері інноваційного підприємництва та креативних індустрій міста Харків. - C. 420-434.
- Шевченко Ю. І. Маркетингова стратегія ТНК – баланс глобального та локального. - C. 434-442.
- Проскурніна Н. В., Єресько Д. О. Маркетингова діяльність як засіб підвищення рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства ТОВ "Грінпауер-Про". - C. 443-450.
- Юрченко Н. І. Сучасні тенденції маркетингових досліджень у туристичній галузі. - C. 450-459.
- Ільченко Т. В. Роль маркетингових інструментів в інноваційному розвитку аграрних підприємств. - C. 460-468.
- Вдовиченко Л. Ю., Волосюк М. В. Теоретико-методологічні аспекти формування механізму стратегічного управління економічною безпекою підприємства. - C. 469-477.
- Птащенко О. В., Архипова Д. Є. Глобальні проблеми людства: стан і перспективи вирішення. - C. 478-484.
|
|