Маркетингова діяльність як засіб підвищення рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства ТОВ "Грінпауер-Про" / Проскурніна Н. В., Єресько Д. О. (2020)
Ukrainian

English  Business Inform   /     Issue (2020, 10)

Proskurnina N. V., Yeresko D. O.
Marketing Activity as a Means of Increasing the Level of International Competitiveness of the Enterprise "Greenpower-Pro" LLC


Cite:
Proskurnina, N. V., Yeresko, D. O. (2020). Marketing Activity as a Means of Increasing the Level of International Competitiveness of the Enterprise "Greenpower-Pro" LLC. Business Inform, 10, 443-450. http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001200378 [In Ukrainian].

 

Інститут інформаційних технологій НБУВ


+38 (044) 525-36-24
Голосіївський просп., 3, к. 209
м. Київ, 03039, Україна