Економічний вісник Дніпровської політехніки. 2004 (3) АРХІВ (Всі випуски)
| Економічний вісник Дніпровської політехніки 2004. Вип. 3 |
- Титул.
- Зміст.
- Пилипенко Г. М., Піхотіна Л. М. Механізм інвестиційної діяльності у споживчому секторі України. - C. 6-10.
- Булєєв І. П., Брюховецька Н. Ю. Роль чинників культури в інноваційному розвитку підприємств. - C. 11-17.
- Дубницький В. І. Маркетингові аспекти функціонування регіональної промислової системи. - C. 18-23.
- Кабанов A. I., Нейєнбург В. Є., Драчук Ю. З., Жогова І. В. Шляхи удосконалення системи технічного та фінансового забезпечення заходів з переоснащення вугільних шахт. - C. 24-32.
- Гулік Т. В. Вибір шляхів реструктуризації шахтного фонду регіону на багатокритеріальній основі. - C. 33-39.
- Семенов А. Г. Структурно-інноваційна перебудова економіки України: проблеми, перспективи та пріоритети. - C. 40-48.
- Близький Р. С. Оцінка ефективності ресурсозберігаючих заходів у чорній металургії. - C. 49-57.
- Лоскутова Я. Ю., Романовський І. Г. Механізм оцінки ризику при прийнятті інвестиційних рішень. - C. 58-62.
- Ковальчук К. Ф., Шпанковська Н. Г., Костанецький В. В., Мезерняк Д. А. Принципи бюджетування при реформуванні системи корпоративного управління в металургії. - C. 63-68.
- Салига К. С. Соціально-економічне регулювання заробітної плати на промислових підприємствах. - C. 69-76.
- Слабінський Є. А. Попереджуюче управління рівнем стійкості підприємства. - C. 77-82.
- Семенюк B. C. Оцінка впливу цінового чинника на показники ефективності виробництва. - C. 83-88.
- Брижатий В. В. Фінансово -інвестиційні ризики підприємства - емітента фондових інструментів. - C. 89-94.
- Петрик О. А. Удосконалення постулатів аудиту як важливий напрям розвитку його теорії. - C. 95-101.
- Соловйова Л. О. Моніторинг господарської діяльності підприємства - платника податків. - C. 102-106.
- Недодаєва Н. Л., Шолда О. О., Григорюк М. Є. Формування механізму плати за забруднення довкілля в Україні. - C. 107-112.
- Зелікман В. Д., Заяць Є. І. Економіко-математична модель оптимізації інформаційного забезпечення системи управління підприємством. - C. 113-121.
- Савчук В. П., Будаєва О. В. Оцінка ефективності маркетингових програм в умовах невизначеності. - C. 122-128.
- Берсуцька О. А. Моделювання комунікаційних процесів у маркетингу. - C. 129-134.
|
|