Соціологія: теорія, методи, маркетинг. 2011 (1) АРХІВ (Всі випуски)
| Соціологія: теорія, методи, маркетинг 2011. Вип. 1 |
- Титул.
- Зміст.
- Бевзенко Л. Соціальні інтереси: об’єкт і суб’єкт дослідження в контексті актуальної соціокультурної ситуації. - C. 3-22.
- Погосян В. Інваріантність суспільного розвитку: методологічні імплікації. - C. 23-37.
- Шульга О. Феноменологія Арона Ґурвіча: джерела, зв’язки, контекст. - C. 38-51.
- Батаєва К. Соціальна феноменологія кіберкомунікації. - C. 52-66.
- Кандричин С. Реґіональна диференціація рівня виробничого травматизму в Україні та Білорусі: соціоісторична інтерпретація явища. - C. 67-78.
- Бурейчак Т. Погані часи для чоловіків? Соціологічні інтерпретації кризи маскулінності. - C. 79-94.
- Большов Є. Якість прогнозування результатів виборів: міри точності та джерела помилок. - C. 95-115.
- Андрєєва Т., Захожа В., Харченко Н. Статус щодо куріння очима самої людини та членів її родини: методи оцінювання. - C. 116-126.
- Єлейко М. Деприваційний підхід до соціального самопочуття населення. - C. 127-146.
- Набруско І. Соціокультурна роль грошей у процесі споживання. - C. 147-155.
- Стрельник О. Багатодітна сім’я в Україні: дискурси та суперечності соціальної політики. - C. 156-165.
- Жуленьова О. IV Міжнародні соціологічні читання пам’яті Н.В.Паніної. - C. 166-168.
- Соціологічний центр імені Н.В.Паніної оголошує конкурс "Кращий молодий соціолог року–2011”. - C. 169-170.
- Щудло С., Голиков О. Зимова Школа молодого соціолога — 2011: погляд організатора та учасника. - C. 171-174.
- ВАК України інформує.... - C. 175-178.
- Яковенко Ю. Лист до редакції часопису "Соціологія: теорія, методи, маркетинг”. - C. 179-182.
- Катаєв С. Культуральна соціологія: випадок України. - C. 183-186.
- Марченко А. Соціокультурний підхід до міських проблем. - C. 186-188.
- Прилипко В., Чепурко Г. Аксіологічний вимір медицини. - C. 189-192.
- Нагорний Б., Мельников А. Деніел Белл — "ліберал у політиці, соціаліст в економіці, консерватор у культурі”. - C. 193-195.
|
|