Бізнес Інформ. 2015 (1) АРХІВ (Всі випуски)
| Бізнес Інформ 2015. Вип. 1 |
- Титул, зміст.
- Никифоров А. Є. Класифікація інноваційно-інвестиційних ризиків у системі прийняття управлінських рішень. - C. 8-14.
- Іващенко М. В., Шкодіна І. В., Карпова І. В. Економічні наслідки "відкату" як форми рентоорієнтованої поведінки. - C. 15-20.
- Васильчук І. П. Теоретико-методологічні засади й еволюція концепції соціально відповідального інвестування. - C. 21-28.
- Герасименко Ю. С. Сутність поняття "інститут" в аграрній сфері. - C. 29-33.
- Помінова І. І. Інституційна трансформація вищої освіти як траєкторія ефективної інтеграції в сучасну світову економіку. - C. 34-39.
- Архірейська Н. В., Панасейко І. М. Сучасні проблеми забезпечення та оцінки рівня зовнішньоекономічної безпеки України. - C. 40-45.
- Власюк Т. О. Зовнішньоторговельні загрози як чинники стимулювання розвитку внутрішнього ринку. - C. 46-52.
- Подольчак Н. Ю., Тодощук А. В. Оцінювання впливу митних ризиків на діяльність машинобудівних підприємств. - C. 53-58.
- Шкарлет С. М., Холявко Н. І. Трансформація національної економічної системи з когнітивно-інформаційними якостями: ендогенний та екзогенний ресурси. - C. 59-66.
- Кулик В. В. Децентралізація і фіскальна консолідація в управлінні процесами відтворення сектора нефінансових корпорацій. - C. 66-71.
- Romanchuk S. V. Increasing the Ecological and Economic Efficiency of Waste Recycling: State Incentives and Barriers. - C. 72-77.
- Бубенко О. П. Особливості базових моделей управління енергозбереженням у житлово-комунальному господарстві та завдання їх вибору. - C. 78-84.
- Петренко К. В. Проблеми підвищення конкурентоспроможності депресивних регіонів в умовах глобалізації економіки. - C. 85-90.
- Прушківська Е. В., Куценко В. І. Аналіз диверсифікації галузевої структури економіки регіону в докризовий та посткризовий періоди. - C. 91-96.
- Єрмаченко В. Є. Нерівномірність регіонального розвитку як чинник формування туристичних потоків в Україні. - C. 97-103.
- Благун І. С., Гонак І. М. Валоризація регіонального туристичного простору. - C. 104-110.
- Павлов К. В. Статистическое измерение развития наноэкономики. - C. 111-116.
- Голуб Р. Р. Теоретико-методологічний аналіз монетарного підходу до моделювання валютного курсу. - C. 116-123.
- Ємельянов О. Ю., Лесик Л. І., Висоцький А. Л. Теоретичні засади формування та оцінювання виробничо-збутового потенціалу машинобудівних підприємств. - C. 124-130.
- Примостка А. О. Агентно-орієнтоване моделювання фондового ринку. - C. 131-136.
- Косенко О. П. Визначення рівня морального зносу при проведенні технологічного аудиту інтелектуальних технологій. - C. 137-142.
- Клебанова Т. С., Рудаченко О. О. Прогнозування показників фінансової діяльності підприємства житлово-комунального господарства за допомогою адаптивних моделей. - C. 143-148.
- Чернецкая Ю. А. К проблеме управления рентабельностью собственного капитала предприятия на основе целевых показателей. - C. 149-154.
- Сагайдак М. П. Економіко-математична модель управління підсистемою "Персонал" у системі внутрішнього маркетингу підприємства. - C. 154-159.
- Юзевич В. М., Клювак О. В. Економічний аналіз рівнів ефективності та якості інтернет-платіжних систем підприємства. - C. 160-164.
- Малярець Л. М., Моргун Г. В. Аналіз ефективності експортно-імпортної діяльності підприємства для її стратегічного контролінгу. - C. 165-171.
- Пуліна Т. В. Особливості створення кластера підприємств харчової промисловості. - C. 172-177.
- Субота М. В. Об’єднані стратегічні альтернативи розвитку олійно-жирових підприємств України. - C. 178-182.
- Шелудько Р. М., Синиця О. С. Характеристика енергетичного забезпечення сільськогосподарських підприємств Запорізької області. - C. 183-189.
- Східницька Г. В. Пріоритетні напрями покращення існуючого стану сільськогосподарських підприємств Львівщини. - C. 189-194.
- Кошельник В. М. Стратегія економічного розвитку сільськогосподарських підприємств у контексті активізації виробничої діяльності. - C. 194-199.
- Найда І. С., Запша Г. М. Органічне землеробство як пріоритетний напрям соціоекономічного розвитку сільського господарства України. - C. 200-204.
- Барна М. Ю. Аналіз соціально-економічної складової системи внутрішньої торгівлі в Україні в умовах трансформації. - C. 205-217.
- Чепурда Л. М. Дослідження ефективності функціонування мережевих структур невиробничої сфери обслуговування (Частина І). - C. 218-222.
- Власова Н. О., Михайлова О. В. Типізація політики формування оборотних активів та їх ефективність на підприємствах роздрібної торгівлі. - C. 223-230.
- Столярчук Г. В. Комплексування показників витрат за бізнес-процесами товароруху підприємств роздрібної торгівлі. - C. 230-234.
- Пашкевич М. С. Порівняння ланцюга поставок виробничого та сервісного підприємства. - C. 235-240.
- Зима О. Г., Голуб М. О. Категорійно-понятійні особливості екологічного, зеленого, сільського туризму. - C. 241-245.
- Волынец Т. Г. Определение потребительских предпочтений при формировании структуры туристического продукта. - C. 246-251.
- Каткова Н. В., Матушевская Е. А. Методические и практические аспекты определения интегрального показателя уровня экономической устойчивости промышленных предприятий. - C. 252-257.
- Саух І. В. Фінансовий потенціал підприємства: принципи та особливості його формування. - C. 258-262.
- Халіна О. В. Ключові аспекти забезпечення фінансової безпеки підприємства. - C. 263-268.
- Гаврильченко О. В. Теоретичні та практичні аспекти підготовки плану досудової і судової санації підприємства-боржника. - C. 268-274.
- Цибулько Д. І., Фартушняк О. В. Обґрунтування організаційно-економічного забезпечення технічного переозброєння. - C. 274-278.
- Король К. В. Центри відповідальності: поняття та підходи до визначення суб’єктів відповідальності. - C. 279-284.
- Підхомний О. М. Класифікація чинників фінансової безпеки України: теоретичний і практичний аспекти. - C. 284-290.
- Шварц О. В. Ліквідність банківської системи України в умовах економічної кризи. - C. 291-297.
- Череватенко В. А. Кредитна політика українських банків та скорингові технології: сучасний стан і перспективи розвитку. - C. 297-301.
- Д’яконова І. І., Мордань Є. Ю. Дослідження оцінки рівня фінансової стабільності як складового елементу механізму державного регулювання банківської системи. - C. 302-306.
- Алілуйко М. С. Теоретичні аспекти оцінювання ефективності антикризового управління банківськими ресурсами. - C. 307-312.
- Бондаренко О. С. Вплив логістизації економіки на управління фінансовими потоками промислових підприємств. - C. 312-317.
- Олійник О. О., Адаменко В. В. Оцінка ролі фінансових ринків у фінансуванні підприємств аграрного сектора економіки України. - C. 318-323.
- Стрілець В. Ю. Вплив податкової реформи на ефективність функціонування бюджетної системи України. - C. 323-330.
- Любенко А. М. Актуальні питання стандартизації фінансового контролю. - C. 331-336.
- Замула О. В. Оптимізація втрат в управлінні інформаційними витратами переробного підприємства. - C. 336-341.
- Одарченко А. М., Сподар К. В. Особливості електронної комерції та перспективи її розвитку в Україні. - C. 342-346.
- Кузьмін О. Є., Бодарецька О. М. Взаємозв’язок понять "мотивація" та "мотивування" у системі мотивування персоналу підприємств. - C. 347-352.
- Гросул В. А., Афанасьєва М. В. Бенчмаркінг як інструмент управління конкурентним потенціалом підприємств роздрібної торгівлі. - C. 353-357.
- Преображенська О. С. Організація управління фінансово-економічною безпекою як фактор удосконалення якості корпоративного управління. - C. 357-362.
- Дерев'янко О. Г. Організаційні профілі системи репутаційного менеджменту підприємств харчової промисловості України. - C. 363-372.
- Гончарова С. Ю., Гончаров А. Б., Аграмакова Н. В. Формування моделі управління сталим розвитком підприємства (організації). - C. 372-377.
- Науменко М. О., Морозова Л. В. Удосконалення стратегічного управління організацією. - C. 377-381.
- Кудирко О. В. Соціальна відповідальність – сучасний тренд у поведінці споживачів. - C. 382-388.
- Іщенко А. В. Маркетинговий компонент національних систем підтримки експортерів. - C. 388-393.
- Третьяк О. П. Маркетингові аспекти просування інноваційної продукції на ринок. - C. 393-399.
- Зюкова І. О., Зюкова А. О. Моделювання маркетингових засобів стратегічного управління підприємством. - C. 400-405.
- Рецензія на монографію Стрижиченка К. А.. - C. 406.
|
|