Бізнес Інформ. 2017 (10) АРХІВ (Всі випуски)
| Бізнес Інформ 2017. Вип. 10 |
- Титул, зміст.
- Маркова Н. С., Дем’яненко А. А. Теоретичні аспекти безпеки людського розвитку. - C. 8-13.
- Жукова Л. М. Економічна влада в системі цілей державного регулювання. - C. 14-19.
- Кошлата І. М. Вплив сільської культури на поширення кумівства та корупції. - C. 20-26.
- Герасимов О. К. Аналіз підходів до трактування ефективності діяльності підприємств. - C. 27-36.
- Нагорнюк О. В. Щодо сутності фінансового потенціалу підприємства. - C. 37-43.
- Микитась В. В. Економічний суверенітет держави як визначальний інструмент економічної політики в умовах глобалізації. - C. 44-49.
- Коломийчук Д. І. Тенденції розвитку Нігерії як великого економічного центру Західної Африки. - C. 50-55.
- Дуна Н. Г., Кухар Е. І. Фінансові фактори розвитку сфери освіти в Німеччині. - C. 56-60.
- Otenko P. V. The International Methodologies of Assessment of Employment Protection. - C. 61-65.
- Мельник Т. М., Пугачевська К. С. Тенденції розвитку експорту України в умовах євроінтеграції. - C. 66-73.
- Котиш О. М., Стрижак К. А. Аналіз світового досвіду сприяння експортній діяльності. - C. 74-80.
- Полякова Я. О., Баскович Д. В. Критерії вибору базових стратегій зовнішньоекономічної діяльності підприємства. - C. 80-84.
- Туніцька Ю. М. Інструментарій забезпечення конкурентоспроможності експорту продукції харчової промисловості України. - C. 85-93.
- Кузьмін О. Є., Будз О. Ф. Теоретико-прикладні засади побудови системи митного обслуговування підприємств в умовах європейської інтеграції. - C. 94-98.
- Пелех О. Б. Особливості українсько-польського економічного співробітництва на початку ХХІ ст.. - C. 99-104.
- Бровко Л. І., Кінах Я. В. Фінансово-економічна діагностика і шляхи підвищення ефективності діяльності підприємства. - C. 105-110.
- Ярошенко І. В., Ярошенко І. В., Семигуліна І. Б. Динаміка соціально-економічного розвитку України та її регіонів у реальному секторі економіки. - C. 111-118.
- Петренко Н. О. Концептуальні підходи до стратегічного управління регіоном на основі використання просторово локалізованих аграрних економічних систем. - C. 119-125.
- Рудченко О. Ю., Столєтова І. Г. Особливості розроблення стратегічних документів регіонального розвитку та їх інформаційно-аналітичного забезпечення. - C. 126-132.
- Гарафонова О. І., Кулинич В. Ю. Основні тенденції розвитку стартап-проектів як форми інноваційно креативних підприємств на українському ринку комп’ютерного програмування. - C. 133-138.
- Zakharchenko N. V., Kuznietsov E. A. The Formation of the National Innovation System as the Basis of Innovative-Investment Development in Ukraine. - C. 139-143.
- Отенко І. П., Комарков Д. В., Шкребень Р. П. Організація фінансово-економічної безпеки бізнес-процесів інноваційного розвитку підприємства. - C. 144-149.
- Мікаелян С. Г. Методичний інструментарій аналітичного моніторингу ринків високотехнологічної продукції. - C. 149-153.
- Процикевич А. І. Система інвестиційних процесів на ринку ІТ-послуг і методичні засади їх державного регулювання. - C. 154-158.
- Жегус О. В. Інтегрований комплекс маркетингу послуг вищої освіти. - C. 159-165.
- Лось В. О., Очеретін Д. В. Когнітивне моделювання розвитку туристичної сфери. - C. 166-173.
- Семенцов Р. В. Діагностика фінансового стану банку: управління кредитним ризиком. - C. 173-177.
- Коцюба О. С. Оптимізація інвестиційного рішення в умовах невизначеності та ризику як багатокритеріальна задача. - C. 178-182.
- Лебедко С. А. Обґрунтування цільового рівня економічної безпеки транспортних підприємств та інструментарій його забезпечення. - C. 183-190.
- Яценко Р. М., Баликов О. Г. Комплекс моделей управління бізнес-процесами сервісної ІТ-компанії. - C. 191-197.
- Віхляєва Н. В. Методичні основи оцінки інноваційних процесів у сфері енергогенерації з використанням можливостей когнітивного моделювання. - C. 198-204.
- Острянин С. О. Динамічне визначення бюджету рекламної кампанії. - C. 204-209.
- Цимбалюк С. О. Науково-прикладні засади та інструментарій імплементації нових підходів до побудови єдиної тарифної сітки для оплати праці працівників бюджетної сфери. - C. 210-217.
- Сибірцев В. В. Протиріччя та проблеми сучасного розвитку національного ринку праці. - C. 218-223.
- Раєвнєва О. В., Шаповалов В. В. Дослідження структурних диспропорцій на ринку праці в Україні. - C. 224-230.
- Чакалова К. О. Теоретичні засади організаційно-економічного механізму функціонування та розвитку внутрішнього ринку праці. - C. 231-236.
- Леванда О. М. Системний підхід до формування нормативної бази з визначення рівня життя населення в Україні. - C. 237-245.
- Лепейко Т. І., Козлова І. М. Аналіз інвестиційної поведінки домогосподарств на мікрорівні. - C. 246-251.
- Гросул В. А., Зубков С. О. Методичний інструментарій оцінки конкурентоспроможності бізнес-моделі торговельного підприємства. - C. 252-258.
- Бегларашвілі О. П., Кулік А. В. Регіональні аспекти розвитку оптової торгівлі України. - C. 259-264.
- Кочубей Д. В., Григоренко Т. М. Особливості формування ланцюгів поставок підприємства роздрібної торгівлі. - C. 264-268.
- Дробот Н. М., Яцюк В. О. Впровадження системи контролінгу на аграрних підприємствах України. - C. 269-273.
- Танклевська Н. С., Пристемський О. С. Резерви посилення фінансової безпеки розвитку сільського господарства. - C. 274-280.
- Васильєв О. В., Гой В. В. Оптимізація показників імовірності банкрутства корпоративних підприємств. - C. 281-288.
- Ковалевська Н. С., Наумова Т. А., Коробкіна І. С. Аналіз змістовного наповнення наказів про облікову політику підприємств готельного господарства. - C. 289-295.
- Назарова К. О., Копчикова І. В. Аудит у запобіганні корпоративному шахрайству. - C. 296-300.
- Бондаренко О. С., Селіверстова Л. С., Адаменко І. П. Особливості формування архітектоніки фінансової системи. - C. 301-305.
- Карпець О. С., Сергієнко О. А., Бабенко М. В. Аналітико-прикладний інструментарій оцінки і прогнозування ліквідності банківських установ. - C. 306-313.
- Макогон В. Д. Бюджетне прогнозування як інструмент державного регулювання економічних процесів. - C. 314-318.
- Пурський О. І., Мазоха Д. П. Метод побудови мережі вітрин інтернет-магазинів на основі архітектури MVC. - C. 319-324.
- Швиданенко Г. О., Куценко Є. К. Категорія цінності в корпоративному управлінні. - C. 325-329.
- Легомінова С. В. Механізми консолідації зусиль персоналу в таргетингу підвищення конкурентного потенціалу підприємства. - C. 330-334.
- Сагер Л. Ю. Організаційно-методичний механізм впливу на стан внутрішніх комунікацій підприємства. - C. 335-341.
- Коцюбівська К. І., Грушина А. І. Стратегічний аналіз підприємства за методикою SWOT. - C. 342-347.
- Шкодіна І. В., Лисак В. В. Брендинг як фактор підвищення конкурентоспроможності банку на світовому ринку. - C. 348-353.
- Новиков Д. Ф. Социальная безответственность предприятий и их маркетинга на рынке машиностроительной продукции и её влияние на финансовые показатели. - C. 354-359.
- Коваль Т. О., Пономаренко О. О., Яхкінд В. П. Стратегічне планування маркетингового потенціалу підприємства. - C. 360-369.
- Корнівська В. О. Історична комплементарність реального та фінансового секторів економіки. - C. 370-376.
|
|