Бізнес Інформ. 2018 (9) АРХІВ (Всі випуски)
| Бізнес Інформ 2018. Вип. 9 |
- Титул, зміст.
- Сакало О. Є., Степаненко С. В. Економічні цінності українського суспільства: за даними World Values Survey. - C. 8-12.
- Глушач Ю. С. Рейтингування країн у глобальному економічному світі. - C. 13-19.
- Волошин В. І. Державна політика забезпечення економічної безпеки держави в умовах гібридних загроз. - C. 19-24.
- Рахман М. С., Залогіна Т. О. Структурний аналіз імпортних операцій України. - C. 25-34.
- Волошан І. Г. Особливості організації експортної діяльності на підприємстві та документального оформлення товарів на експорт. - C. 35-40.
- Іванова О. Ю., Севостьянова Г. С. Організація публічних закупівель в Україні та країнах Європейського Союзу. - C. 41-47.
- Димченко О. В., Хайло Я. М., Рудаченко О. О. Системний блок "енергозбереження" в стратегії реформування ЖКГ. - C. 48-53.
- Савчин І. З. Аналіз показників чисельності, структури та зайнятості населення в економічному розвитку регіонів України. - C. 54-60.
- Писаревський І. М., Євдокімов О. В. Взаємодія суб’єктів місцевого самоврядування: алгоритм, цілі та завдання. - C. 61-65.
- Білецька І. М. Узагальнення сутнісно-змістовної характеристики інноваційної діяльності та особливостей її впливу на процес розвитку туристичних підприємств. - C. 66-71.
- Чумак Л. Ф., Івченко М. М. Управління інвестиційною привабливістю підприємства. - C. 71-76.
- Pukala R., Lysytsia N. M., Prytychenko T. I., Gron O. V. International Marketing of Economic Educational Services in Ukraine and Poland. - C. 77-85.
- Вербицька А. В. Франчайзинг освітніх послуг як напрям диверсифікації фінансових джерел закладів вищої освіти. - C. 85-91.
- Савіна Г. Г., Джерелюк Ю. О. Імітаційне моделювання антикризової стійкості підприємства в конкурентному середовищі. - C. 92-98.
- Хазан П. В. Використання факторного аналізу для оцінювання розвитку відновлюваних джерел енергії. - C. 98-104.
- Стрілець В. Ю. Синхронізація української практики ведення та розвитку малого бізнесу з європейськими стандартами. - C. 105-111.
- Настенко М. М. Особливості інвестиційної діяльності в сільському господарстві Вінницької області. - C. 112-116.
- Пахуча Е. В. Цінова конкуренція та її вплив на конкурентоспроможність сільськогосподарської продукції. - C. 117-122.
- Влащенко Н. М. Проблеми та перспективи розвитку інфраструктури для потреб інклюзивного туризму. - C. 122-126.
- Різва Л. А. Трансформаційна динаміка кількісних та якісних параметрів ринку нерухомості України. - C. 127-131.
- Краснокутська Н. С., Сокол Н. А. Формування портфеля заходів соціальної відповідальності підприємства з урахуванням пріоритетів стейкхолдерів. - C. 132-139.
- Корінько М. Д., Манько Н. Ф. Кумулятивний ефект локальних суджень аудитора. - C. 140-148.
- Пащенко Ю. П. Удосконалення механізму реорганізації банків. - C. 149-156.
- Миненко Л. М. Удосконалення механізму ідентифікації груп за участю банків. - C. 157-165.
- Олександренко І. В., Ніколаєва А. М., Пиріг С. О. Діагностика фінансового капіталу підприємства: методичний аспект. - C. 166-174.
- Гладкова О. В., Свинаренко Т. І. Бюджетна безпека регіону як фактор його сталого соціально-економічного розвитку. - C. 174-181.
- Козарезенко Л. В., Точиліна І. В. Інструменти оцінювання ефективності податкового адміністрування в Україні. - C. 182-188.
- Моргачов І. В. Впровадження електронного документобігу в організації: проблеми та шляхи їх вирішення. - C. 189-193.
- Лазебник Ю. О. Інформаційно-аналітичне забезпечення попередження травматизму. - C. 194-200.
- Зубкова А. Б., Майгурова Д. С., Місюня Р. М. Індустрія 4.0: конкуренція між бізнес-моделями – нова сутність конкурентоспроможності. - C. 201-211.
- Болотіна Є. В., Фоміченко І. П., Шашко В. О. Управлінські технології комунікативного менеджменту. - C. 212-219.
- Гусаріна Н. В. Компетентнісна модель готовності підприємств до інноваційної діяльності. - C. 220-225.
- Гринь Є. Л. Науково-теоретична сутність організаційних змін на підприємстві. - C. 226-232.
- Чмир Т. С. Використання методів ситуаційного аналізу для діагностики рівня фінансової безпеки підприємства. - C. 232-237.
- Левицька І. В., Климчук А. О. Механізм формування конкурентоспроможності готельних підприємств. - C. 238-246.
- Кожанова Є. П., Сєрікова Т. М. Напрями вдосконалення стратегічного планування на регіональному рівні. - C. 247-252.
- Мартиненко О. О., Шуба М. В. Світовий досвід використання франчайзингу як ефективної моделі розширення бізнесу. - C. 253-258.
- Черноіванова Г. С. Організаційне забезпечення управління інноваційною складовою підприємства: побудова та структурний аналіз. - C. 259-264.
- Салюк А. П., Холодний Г. О. Формування бренда підприємства: фактори впливу та особливості. - C. 265-271.
- Наторіна А. О. Маркетингова товарна політика онлайн-ритейлерів: характеристика та траєкторії розвитку. - C. 272-277.
|
|