Бізнес Інформ. 2018 (7) АРХІВ (Всі випуски)
| Бізнес Інформ 2018. Вип. 7 |
- Титул, зміст.
- Пелех О. Б. Еволюція поглядів на чинники економічного розвитку: нові теоретичні підходи. - C. 8-14.
- Шевчук Є. В. Детермінація поняття "взаємодія" як економічної та управлінської категорії. - C. 14-19.
- Семененко Т. М. Стратегії інтернаціоналізації автомобільних ТНК в умовах глобальної фінансово-економічної нестабільності. - C. 20-25.
- Сімахова А. О. Транзитивна модель соціальної економіки у глобальному середовищі. - C. 26-31.
- Мірзоєва Т. В. Особливості експорту-імпорту продукції лікарського рослинництва в умовах сьогодення. - C. 32-37.
- Мельник О. Г., Тодощук А. В., Адамів М. Є. Досвід Франції щодо побудови та функціонування митної системи: проекція на Україну в умовах європейської інтеграції. - C. 38-43.
- Шлапак А. В. Імплементація інструментарію підтримки США експорту національних підприємств: теорія та практика. - C. 44-50.
- Точиліна І. В. Застосування податкових пільг для підтримки сфери вищої освіти: порівняння досвіду країн ОЕСР і України. - C. 51-56.
- Кравчук А. В., Перерва П. Г. Сучасний стан і перспективи розвитку інноваційної діяльності промислових підприємств України. - C. 57-65.
- Московкин В. М., Сизьунго М., Журавка А. В., Мудаширу Т. М. К построению единой системы инновационного бенчмаркинга в стране. - C. 66-72.
- Черноіванова Г. С. Концептуальні засади оцінювання інноваційної активності на підприємстві. - C. 72-78.
- Носач І. В., Бондаренко Л. Ф., Водолазська Н. В., Хиль Л. П. Напрями оптимізації управління інноваційними процесами на авіаційних підприємствах. - C. 78-83.
- Сотула О. В., Опалько В. В. Нерівність доступу як ризик для економічної безпеки системи вищої освіти України. - C. 84-89.
- Диленко В. А., Гуляева Н. А., Ковтун Е. О. Математическое моделирование формирования экономических эффектов объединения производственных систем с учетом инновационного фактора. - C. 90-95.
- Фещур Р. В., Жук Л. В. Моделювання фінансово-економічних результатів системи наукової та науково-технічної діяльності закладу вищої освіти. - C. 96-103.
- Мамонова Г. В., Дерев’янко В. М. Стратегічна модель розвитку інтелектуального капіталу для забезпечення конкурентоспроможності України. - C. 104-109.
- Махсма М. Б., Волощук С. Д. Математичне моделювання взаємозв'язку зайнятості та рівня життя сільського населення. - C. 109-115.
- Ярмоленко В. О., Бурєннікова Н. В. Практика вимірювання енергій продуктів процесу функціонування системи на основі показників складових результативності. - C. 115-121.
- Рожелюк В. М., Хорунжак Н. М., Денчук П. Н. Організаційні та методичні засади оптимізації витрат, пов'язаних з постачанням сировини. - C. 122-130.
- Іванов Р. В., Порохня В. М. Формування економічної поведінки домогосподарств України під дією інфляційних процесів. - C. 131-137.
- Лук’яшко П. О. Розробка методики оцінки впливу очікуваної/відкладеної модернізації електроенергетики на енергетичну та фіскальну безпеку України. - C. 138-142.
- Шевченко І. Ю. Фактори конкурентоспроможності підприємств автомобілебудівної галузі. - C. 143-150.
- Кавун-Мошковська О. О. Структурно-територiальна характеристика розвитку роздрiбної торговельної мережi України. - C. 151-160.
- Антонюк В. П., Щетініна Л. В., Рудакова С. Г. Соціальна справедливість оплати праці внутрішньо переміщених осіб. - C. 161-165.
- Карпук А. І., Миклуш Т. С., Дзюбенко О. М. Забезпечення комплексного природокористування: цілі, завдання та регіональні особливості. - C. 166-176.
- Крутова А. С., Нестеренко О. О. Методологічні засади відображення об’єктів природного капіталу у звітності підприємства. - C. 177-184.
- Ситник Г. В., Олесенко І. С. Управління платоспроможністю підприємства торгівлі в системі формування його економічної безпеки. - C. 185-193.
- Онишко С. В., Чуницька І. І. Стратегічна траєкторія розвитку фінансового ринку у форматі взаємодії складових його інфраструктурного потенціалу. - C. 194-201.
- Фаріон М. М. Трансформаційні реалії бюджетної політики України відповідно до латентних дезидератів європейського співтовариства. - C. 202-210.
- Ковальова О. М. Пріоритети реформування професійної діяльності на фондовому ринку України. - C. 211-215.
- Пєхота А. В. Біржова торгівля як пріоритетний напрям модернізації ринку цінних паперів України. - C. 216-220.
- Коротун В. І., Новицька Н. В., Хлєбнікова І. І. Гармонізація класифікації спирту та алкогольних напоїв у контексті виконання вимог Угоди про асоціацію України з ЄС. - C. 221-228.
- Павлова К. І. Переваги та ризики використання криптовалют у сучасній цифровій економіці. - C. 229-233.
- Журибіда Н. Р. Систематизація небезпек і загроз економічній безпеці банків. - C. 234-239.
- Ювженко Н. М. Традиційні та сучасні методи бюджетування: переваги і недоліки. - C. 239-245.
- Коваленко С. О., Ярцева Я. І. Підвищення ефективності видатків місцевих бюджетів у сучасних умовах. - C. 245-250.
- Соколовська І. П. Конкурентні переваги малих банків для розвитку національної економіки. - C. 251-256.
- Лазебник Ю. О. Міжнародні статистичні класифікації в національній системі електронної охорони здоров’я. - C. 257-263.
- Березіна С. Б. Чинники і механізми формування соціальних ризиків поведінкового типу. - C. 264-272.
- Дорошук Г. А., Граціотова Г. О. Інтегральна оцінка ефективності управління змінами на підприємстві. - C. 273-279.
- Мешкова Н. Л., Щепкина Н. Н. Современные проблемы управления деловой активностью промышленного предприятия. - C. 280-284.
- Яремко А. Д. Економічна ідентифікація антикризового потенціалу підприємства. - C. 285-291.
- Лаптєв В. І. Концептуальні положення формування проблемно-орієнтованої системи управління людськими ресурсами. - C. 292-297.
- Ізюмцева Н. В., Кейлер Є. Є. Стратегія реалізації організаційних змін. - C. 297-301.
- Суслов О. П., Галіцина О. В., Самченко Н. К. Ідентифікація, структуризація та аналіз проблем організаційної системи. - C. 302-307.
- Назарова К. О., Гоцуляк В. Д. Облікова система ділового партнерства підприємства: маркетинговий підхід. - C. 308-313.
- Білорус Т. В., Фірсова С. Г. Організаційне забезпечення формування та розвитку бренда компанії роботодавця. - C. 314-326.
- Саковська О. М. Визначення ефективності рекламно-маркетингових заходів з просування туристичного продукту на регіональному рівні. - C. 327-335.
|
|